Rizky Billar Bengang, Netizen Gelar Anak 'Kaki Pukul'? Jom Fahami Isu Ini!



Rizky Billar, nama yang tidak asing lagi dalam dunia hiburan, kini menghadapi isu panas melibatkan anaknya, Muhammad Levian Alfatih Billar, atau lebih dikenali sebagai Abang L. Kontroversi bermula apabila Rizky didakwa memukul isterinya pada tahun 2022, dan kini anak kecilnya pula menjadi sasaran komen negatif netizen di media sosial.


Tak puas hati, Rizky menyuarakan rasa kecewanya apabila Abang L digelar 'anak kaki pukul' oleh netizen. Dalam satu rakaman video di YouTube, pelakon berusia 25 tahun itu meluahkan rasa marah terhadap komen melampau yang diterima oleh anaknya.


"Sangat mengerikan melihat komen negatif netizen di media sosial. Mereka hanya berani komen di internet, sedangkan yang mereka kritik adalah anak kecil," katanya dengan nada kecewa.


Lebih menekan, Rizky mencabar netizen untuk menunjukkan bukti bahawa dia seorang kaki pukul. Baginya, tuduhan seperti itu tidak adil dan hanya berdasarkan khabar angin yang tidak sahih.


"Siapa yang cakap anak saya ni 'kaki pukul'? Tunjukkan video kalau ada. Jangan sembarangan menilai orang hanya daripada berita tertentu," tegasnya.


Isu ini kembali hangat diperkatakan selepas Abang L tercalon dalam anugerah televisyen bagi kategori 'Gorgeous Baby'.


Pening juga bila kontroversi lama membelenggu masa depan si kecil. Sebagai peminat, apa kata kita semua berhenti menyebarkan komen negatif tanpa bukti? Mari kita beri sokongan positif dan doakan yang terbaik buat Rizky dan keluarganya!


Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang yang minat dunia hiburan! Jangan lupa share ya!

Previous Post Next Post

Contact Form