"Rumah 'Kotak' Setengah Juta? Diana Danielle Pilih Emas Daripada Beli Rumah!"



Siapa yang tak kenal dengan Diana Danielle, pelakon berbakat yang sering mencuri tumpuan? Kali ini, Diana meluahkan rasa tak puas hati tentang harga rumah di Malaysia. Dalam satu hantaran di laman X miliknya, Diana berkongsi bahawa dia enggan membeli rumah kerana harganya yang melambung tinggi. Dia lebih rela beli emas!


Menurut Diana, membeli rumah sekarang seperti ‘perangkap’ – bayar setengah juta untuk rumah bersaiz kecil, tapi bila nak jual, tiada pembeli. “Baik beli emas, tak sakit hati,” katanya dengan penuh selamba.


Ramai netizen juga setuju dengan pandangan Diana. Malah, ada yang menyebut harga rumah di Johor Bahru makin tak masuk akal, lebih-lebih lagi untuk tapak teres yang mencecah setengah juta ringgit! Bagi kebanyakan rakyat Malaysia, harga sebegitu hanya mampu dilihat oleh warga Singapura yang berduit.


Memang betul, keadaan pasaran hartanah sekarang buat ramai orang mengeluh. Adakah anda juga rasa sama? Jom, kongsikan pendapat anda!


Kalau anda rasa artikel ni menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan anda. Mana tahu, mungkin ada yang sedang mempertimbangkan untuk beli rumah juga!

Previous Post Next Post

Contact Form