Shaheizy Sam Sanggup Tambah Berat Badan Demi Watak – Zizie Izette Kagum!



Pelakon terkenal, Datin Seri Zizie Izette, baru-baru ini memuji kesungguhan adiknya, Shaheizy Sam, yang sanggup menaikkan berat badan semata-mata untuk memenuhi tuntutan watak dalam sebuah filem terbaharu.


Dalam usia 44 tahun, Zizie berkongsi kekagumannya terhadap dedikasi adiknya itu, yang kini sedang menjalani penggambaran. Katanya, Sam sangat komited terhadap wataknya sehingga sanggup melakukan perubahan besar pada fizikalnya.


Menurut Zizie, ramai yang perasan transformasi fizikal Sam yang kini kelihatan lebih berisi. Namun, beliau yakin Sam akan kembali ke bentuk asalnya selepas tamat penggambaran nanti.


“Sam sangat komited dengan watak ini. Saya tak risau, dia pasti akan berjaya menurunkan berat badan selepas penggambaran selesai. Dedikasi Sam sangat mengagumkan,” kata Zizie menerusi Instastory miliknya, sambil memuat naik foto terkini Sam yang sedang duduk di atas kerusi dengan penampilan lebih berisi.


Tak hanya Zizie, isteri Sam, pelakon Syatilla Melvin, turut memuat naik video gurauan di Instagram yang membandingkan tubuh sasa Sam dengan penampilannya yang sekarang. Dalam video tersebut, Sam dengan selamba menunjukkan foto tubuh lamanya yang sasa, diikuti dengan keadaan fizikalnya yang terkini, yang mengundang gelak ketawa isterinya.


Sam ternyata seorang pelakon yang sangat berdedikasi, sanggup mengorbankan penampilan demi memastikan watak yang dibawanya benar-benar hidup. Memang tak ramai yang sanggup lakukan perubahan besar begini demi filem!


Tak sabar nak tengok hasil akhir filem ini? Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang yang minat Shaheizy Sam dan mari sama-sama nantikan transformasi beliau selepas tamat penggambaran!

Previous Post Next Post

Contact Form