Shakilla Khoriri Tersentuh Hati: Anak Cuti Sekolah Tawar Diri Bantu Berniaga


Apabila kesibukan menguruskan perniagaan datang mengetuk pintu, pelakon terkenal Shakilla Khoriri tidak dapat menahan rasa terharu melihat keprihatinan anaknya, Ameena Sofia. Dalam minggu cuti sekolah, Ameena yang baru berusia beberapa tahun sanggup bangun pagi untuk membantu ibunya di kedai.


Kata Shakilla, "Walaupun dalam cuti sekolah, Ameena bangun awal pagi. Semalam, saya beritahu dia yang saya perlu pergi kedai kerana banyak kerja perlu disiapkan. Dengan penuh keikhlasan, dia kata, 'Saya pun nak ikut, Umi. Saya nak tolong Umi. Kasihan Umi.'"


Tak hanya itu, pada hari Selasa, Ameena turut menunjukkan sikap positif apabila melihat pekerja Shakilla hanya seorang di kedai. Ameena berkata, "Tak apa, Umi. Allah akan tolong Umi buat kerja."


Shakilla berkongsi rasa syukurnya melalui Instastory dan turut memanjatkan doa kepada Allah SWT. "Walaupun saya mungkin tidak sempurna, saya harap Allah akan mempermudahkan rezeki saya agar saya dapat membahagiakan anak solehah ini," ujarnya penuh harapan.


Selain sibuk dengan kehidupan peribadi, Shakilla kini giat mempromosikan perniagaan Garlic Chilli Oil yang diusahakannya. Tidak menyangka, kedai ini juga berfungsi sebagai tempat pemprosesan makanan tersebut.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda! Bersama-sama kita meraikan keikhlasan dan usaha keras seorang ibu yang penuh kasih sayang. 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form