Shila Amzah Menang Juara Mingguan di China, Layak Ke Pentas Akhir 'Singing With Legends'!



Wow! Shila Amzah sekali lagi membanggakan Malaysia apabila berjaya memukau juri dan penonton di China dengan persembahannya yang luar biasa! Dengan kemenangan sebagai juara mingguan, Shila kini melangkah ke peringkat akhir program Singing With Legends, satu pencapaian yang luar biasa untuk penyanyi berbakat kita ini.


Dalam hantaran di Instagram, Shila, atau nama sebenarnya Nurshahila Amir Amzah, berkongsi rasa syukur atas kejayaan ini. "Alhamdulillah, kita juara minggu ini yang melayakkan kita terus ke peringkat akhir," tulisnya dengan penuh semangat.


Tak cukup dengan itu, Shila juga memuat naik video persembahannya menyanyikan lagu Bring Me To Life dari Evanescence. Bukan main hebat lagi! Lebih mengagumkan, Shila turut mencabar diri menyanyikan lagu Mandarin bertajuk Ning Meng Cao De Wei Dao bersama penyanyi terkenal China, Julia Peng Jia Hui. Makin hebatlah Shila!


Shila juga akui sangat gembira dan bangga dengan persembahannya, terutamanya kerana berjaya keluar dari zon selesanya dengan menyanyikan lagu dari genre yang berbeza. "Saya suka dua-dua persembahan sebab gembira sangat dapat nyanyi genre yang berbeza kali ini," katanya.


Untuk yang belum tahu, Singing With Legends merupakan sebuah program nyanyian popular di China yang mempertemukan bakat muda bersama penyanyi legenda di atas pentas yang sama. Dan ini bukan kali pertama Shila bersinar di pentas China—dia pernah menjuarai Asian Wave pada tahun 2012, menjadikan ini kali ketiga Shila menyertai pertandingan besar di sana. Memang Shila tak pernah mengecewakan!


Jom sama-sama kita sokong Shila Amzah di pentas akhir nanti! Bangga betul Malaysia ada penyanyi sehebat dia. Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang, supaya lebih ramai boleh terus memberi sokongan padu kepada Shila di peringkat antarabangsa! 💪🇲🇾


Kongsikan sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form