Shila Amzah Pecah Rekod Di China: Dapat 150,000 Undian Dalam 15 Minit!



Wow! Penyanyi berbakat besar, Shila Amzah sekali lagi membuktikan kehebatannya di pentas antarabangsa. Baru-baru ini, persembahan memukau Shila di separuh akhir program Singing With Legends berjaya menarik perhatian ramai penonton di China.


Bayangkan, dalam masa kurang daripada 15 minit, Shila berjaya mengumpul 150,000 'like' di laman Weibo! Hebat, kan? Ini sekaligus menjadikan beliau peserta dengan undian tertinggi pada malam itu.


"Terima Kasih Peminat, Saya Hampir Menangis"

Dalam satu kenyataan penuh emosi, Shila meluahkan rasa syukur dan terharu dengan sokongan luar biasa dari peminatnya. “Saya rasa nak menangis dan sangat terharu lepas dapat tahu perkara ini. Terima kasih atas sokongan anda semua selama ini,” kata Shila, penuh rendah hati.


Menerusi persembahan separuh akhir itu, Shila memilih untuk mencabar dirinya dengan membawakan dua lagu Mandarin, Ru Guo Ni Ye Ting Shuo dan A Chu Gu Niang, bersama penyanyi asal, Zhang Yuan. Nampaknya, pertaruhan berani Shila ini benar-benar berhasil menarik minat peminat di China!


Shila Terus Cemerlang Di China

Ini bukan kali pertama Shila mencuri tumpuan di China. Sebelum ini, Shila pernah dinobatkan sebagai juara mingguan program ini, yang melayakkan beliau ke pentas akhir. Shila juga bukan asing di China kerana ini merupakan penyertaannya yang ketiga di negara tersebut selepas memenangi program Asian Wave pada 2012.


Hebat betul Shila ni, kan? Bukan mudah untuk mencipta nama di luar negara, apatah lagi di negara besar seperti China. Tapi Shila berjaya membuktikan bakat dan kerja kerasnya.


Jangan Lupa Kongsi Berita Ini Dengan Kawan-Kawan!

Jadi, apa lagi? Kalau korang kagum dengan kejayaan Shila Amzah, jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan. Sama-sama kita sokong artis tempatan yang mengharumkan nama negara di pentas antarabangsa!


Teruskan sokong Shila Amzah dan nantikan kemunculan hebatnya di pentas akhir Singing With Legends!

Previous Post Next Post

Contact Form