"Song Ji Hyo Nampak Manis Bertudung? Peminat Malaysia Teruja Dengan Gayanya!"



Siapa sangka, Song Ji Hyo, bintang terkenal Running Man, baru-baru ini berjaya mencuri hati peminat terutamanya dari Malaysia dengan gaya bertudung yang tidak dijangka! Semuanya bermula apabila Ji Hyo menyahut cabaran menutup rambut menggunakan kain ketika cuba mengelak dari terkena air. Dalam sekelip mata, wajah comelnya dalam balutan kain putih menjadi perbualan hangat di kalangan peminat.


Rata-rata netizen memuji kecantikan Ji Hyo dengan gaya kain yang dililit seakan-akan tudung. Ramai yang mengakui pelakon ini kelihatan manis dan menawan dengan stail tersebut. Ada yang menyamakan lilitan kainnya dengan gaya shawl moden yang cukup popular di kalangan wanita berhijab.


"Cantik sangat dia pakai kain macam tu, elok terletak je," komen seorang peminat.


"Serius nampak macam hijab, Ji Hyo memang sesuai kalau pakai tudung!" tambah seorang lagi.


Tak dinafikan, Ji Hyo sekali lagi membuktikan bahawa dia mampu kelihatan anggun walaupun dalam apa jua keadaan. Siapa tahu, mungkin satu hari nanti kita boleh lihat dia menggayakan tudung secara rasmi?


Kalau anda rasa Song Ji Hyo nampak cantik dengan gaya ni, apa kata kongsi artikel ini dengan kawan-kawan! Jom sama-sama sokong Ji Hyo dan tengok apa lagi kejutan yang dia akan bawa dalam episod Running Man akan datang!


Jangan lupa share! 😉

Previous Post Next Post

Contact Form