"Tahniah Deepika Padukone & Ranveer Singh! Sambut Kelahiran Bayi Perempuan Pertama Mereka!"



Selamat Datang Baby Girl! Deepika Padukone dan Ranveer Singh Meriahkan Dunia dengan Kelahiran Cahaya Mata Pertama


Khabar gembira dari Bollywood! Pasangan selebriti terkenal, Deepika Padukone dan Ranveer Singh, baru-baru ini telah menyambut kelahiran bayi perempuan pertama mereka. Pada hari Ahad yang lalu, mereka memanjangkan berita bahagia ini kepada peminat dengan satu hantaran di Instagram yang penuh kasih sayang.


"Selamat datang anak perempuan," tulis mereka dalam hantaran yang penuh makna itu. Sudah tentu, berita ini mengundang pelbagai reaksi daripada peminat dan rakan-rakan selebriti yang tidak ketinggalan mengucapkan tahniah kepada pasangan bahagia ini.


Kita masih ingat pada bulan Februari lalu, Deepika dan Ranveer berkongsi berita tentang kehamilan anak pertama mereka dan mengungkapkan keterujaan bakal bergelar ibu bapa. Dan awal September lalu, mereka memuat naik gambar-gambar berdua yang menunjukkan baby bump, seakan-akan memberi petunjuk bahawa kelahiran bayi ini sudah semakin hampir.


Bagi yang mungkin terlepas, Deepika dan Ranveer mengikat tali pertunangan pada tahun 2018 di sebuah majlis yang intim di Lake Como, Itali. Kini, mereka memulakan bab baru dalam hidup mereka sebagai ibu dan bapa!


Jangan lupa untuk kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! Klik butang share dan sebarkan kegembiraan ini! πŸŒŸπŸ‘ΆπŸ’–

Previous Post Next Post

Contact Form