Tahniah Eyra Hazali! Selamat Bersalin Anak Ketiga, Bayi Lahir Lebih Awal Dari Jangkaan



Berita gembira buat peminat dunia hiburan! Pelakon cantik Eyra Hazali kini telah selamat melahirkan cahaya mata ketiganya pada malam Khamis di sebuah pusat perubatan. Wah, tahniah Eyra!


Eyra, atau nama sebenarnya Hazira Qasdina Hazali, 25, berkongsi kegembiraan itu menerusi Instagram Stories miliknya pada Jumaat. Apa yang menarik, Eyra memberikan bayangan bahawa kelahiran bayi tersebut berlaku lebih awal daripada yang dijangka. “Baby tak sabar nak tengok dunia. Alhamdulillah,” tulisnya ringkas tapi penuh makna.


Menerusi perkongsian itu, Eyra turut memuat naik foto suaminya, Haziq Nadzli yang merupakan pemain bola sepak pasukan Johor Darul Takzim, sedang mendukung bayi mereka. Namun, Eyra masih belum mendedahkan jantina dan nama anak ketiganya itu. Wah, makin ramai yang tak sabar nak tahu!


Untuk rekod, pasangan ini telah mendirikan rumahtangga pada 1 November 2019 dan hasil perkahwinan, mereka telah dikurniakan dua orang anak lelaki comel iaitu Muhammad Hayder Qhalish, 4 tahun, dan Muhammad Endra Haqimie, 2 tahun. Sekarang dah bertambah lagi ahli keluarga mereka dengan kelahiran si kecil ini!


Jom sama-sama doakan kesejahteraan dan kebahagiaan buat Eyra dan keluarga! Tak sabar nak tengok perkembangan terkini si kecil ini nanti.


Kalau korang rasa artikel ni best, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan ya! Share la berita gembira ni, pasti ramai yang teruja nak tahu. 😊

Previous Post Next Post

Contact Form