Terharu! Abby Abadi Bertemu Marissa Dania Selepas Sekian Lama, Air Mata Netizen Tumpah!



Bila rindu bertemu anak, Abby Abadi akhirnya dapat merasai momen yang penuh emosi apabila berpeluang berjumpa anak perempuannya, Marissa Dania, setelah sekian lama. Pertemuan penuh makna ini berlaku semasa sambutan ulang tahun anak ketiganya, Maria Danisha Hakim, pada malam Ahad yang lalu.


Menurut Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan, 47, dia sangat terkejut apabila melihat Marissa, 19, turut hadir untuk meraikan majlis istimewa tersebut. Abby berkata, "Nak terkejutkan Baby (panggilan Danisha), tapi saya yang terkejut sebab ada Marissa. Danish (anak sulung) memang selalu ada je di mana-mana. Lama tak jumpa anak Mama (panggilan Abby) yang seorang ni, rindu sangat-sangat!"


Dalam video yang dikongsi di Instagram, Abby jelas kelihatan memeluk erat Marissa dengan penuh kasih sayang. Keluarga Abby juga sempat merakamkan momen indah ini dengan bergambar bersama. Rata-rata netizen turut merasa sebak dan terharu melihat momen manis ini.


Abby juga tidak lupa mengucapkan terima kasih kepada Marissa yang sudi meluangkan masa untuk bertemu dengan keluarga. "Terima kasih datang semalam raikan Baby. Datang selalu okay. Daiyan, Dayana, Darda semua rindu dan sayang Marissa sangat-sangat! Tak berkurang walau sedikit pun. Nanti kita rancang untuk pergi berjalan sama-sama okay," ujarnya dalam hantaran tersebut.


Sejak beberapa kali Abby meluahkan rasa rindunya terhadap Marissa yang kini sudah bergelar isteri kepada Ahmad Aslam, pertemuan ini jelas memberi makna yang mendalam buat Abby. Untuk makluman, Abby pernah mendirikan rumah tangga dengan aktor Norman Hakim pada 2002 tetapi bercerai pada 2009. Mereka dikurniakan tiga orang anak iaitu Mohamed Danish Hakim, 21, Marissa Dania Hakim, 19, dan Maria Danisha Hakim, 16 tahun. Abby kemudian bernikah dengan Muhammad Faizal Zakaria pada Ogos 2015, namun anak mereka yang dilahirkan pra-matang meninggal dunia selepas 70 hari menerima rawatan. Norman pula berkahwin kali kedua dengan pelakon Memey Suhaiza pada September 2011 dan dikurniakan tiga orang cahaya mata.


Jika anda terharu dengan momen penuh emosi ini, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda! Berikan mereka kesempatan untuk merasai keindahan dan kedalaman hubungan keluarga Abby Abadi. 🌟💖

Previous Post Next Post

Contact Form