Ustaz Don Cari Pemandu Alza – "Saya Minta Maaf, Hubungi Saya Segera!"



Wah, kisah ini pasti membuatkan kita terkejut! Pendakwah yang kita semua kenali dan hormati, Ustaz Don Daniyal, baru-baru ini berkongsi insiden yang terjadi di plaza tol Subang. Ustaz Don yang menunggang motosikal vespa hitam telah tersalah langkah di tol sehingga menyebabkan sedikit masalah kepada seorang pemandu Alza berwarna gelap, mungkin ungu.


Dalam perkongsian Instagramnya, Ustaz Don mengakui kesalahan tersebut dan dengan rendah hati memohon maaf kepada pemandu Alza berkenaan. Katanya, dia hanya sedar kesalahannya selepas melepasi tol. Pemandu Alza itu mungkin sedikit terganggu akibat insiden tersebut, dan Ustaz Don benar-benar mahu menyelesaikan perkara ini dengan sebaik mungkin.


"Saya minta maaf sangat-sangat. Kalau abang atau kakak yang pandu Alza tersebut baca ni atau kawan-kawan yang mengenali dia, tolong hubungi saya. Saya nak ganti rugi atau paling tidak pun belanja makan di restoran saya," kata Ustaz Don penuh ikhlas.


Jadi, kalau anda atau rakan-rakan ada kenal sesiapa yang memandu Alza di kawasan Subang pagi Selasa lepas, bantu Ustaz Don untuk menghubungi mereka. Memang jarang kita dengar seorang tokoh besar dengan rendah hati mengakui kesilapan dan mahu bertanggungjawab seperti ini, kan?


Sama-sama kita doakan agar segala urusan dipermudahkan dan insiden ini dapat diselesaikan dengan baik.


Kalau anda rasa cerita ini menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan ya! Siapa tahu, mungkin mereka ada kenal pemandu Alza tersebut. 😊

Previous Post Next Post

Contact Form