"Vape dan Sensitiviti: Jennie Blackpink Ditegur Peminat Korea!"



Peminat Jennie Blackpink kini berasa hampa selepas melihat penyanyi kesayangan mereka seolah-olah tidak mengambil serius isu menghisap vape yang pernah menjadi tumpuan. Dalam temu bual terbaru dengan majalah Harper's Bazaar, Jennie telah meluahkan pendapatnya mengenai insiden tersebut, tetapi reaksi yang diterimanya agak mengecewakan ramai peminat.


Jennie menyatakan bahawa dia sedar akan kesilapannya, namun ramai yang merasakan kenyataan yang dia anggap sebagai isu kecil itu menunjukkan sikap sambil lewa. "Mungkin bagi dia ini perkara kecil, tetapi sedar tak impaknya kepada peminat yang mengidolakan Jennie?" keluh seorang peminat. Rasa tidak puas hati ini timbul kerana banyak yang beranggapan Jennie sepatutnya lebih sensitif terhadap isu ini.


Ketika menjelaskan situasinya, Jennie mengakui bahawa dia terkejut dengan reaksi masyarakat di Korea. "Saya tahu kenapa peminat di Korea begitu marah walaupun ia kelihatan kecil. Ia melibatkan budaya dan sejarah," katanya. Dia berjanji untuk memperbaiki diri dan lebih peka terhadap pandangan masyarakat di sekelilingnya.


Sebelum ini, video Jennie yang sedang menghisap vape di kawasan tertutup telah mencetuskan perdebatan hangat. Walaupun dia telah memohon maaf, masih ada suara-suara yang tidak berpuas hati dengan cara dia mengendalikan situasi ini.


Jadi, bagaimana pendapat anda tentang isu ini? Adakah Jennie seharusnya lebih berhati-hati dengan tindakannya, atau adakah peminat terlalu mengambil berat? Kongsi pendapat anda di ruangan komen dan jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form