"Zahirah Macwilson Terpaksa Kembali ke Akaun TikTok Lama Selepas Digantung!"


Siapa yang tidak kenal dengan pelakon cantik Zahirah Macwilson? Baru-baru ini, akaun TikToknya telah digantung selepas didakwa menyamar sebagai dirinya sendiri. Memang pelik, kan?


Zahirah, yang juga dikenali sebagai Nur Zahirah Macwilson Zainol Macwilson, berumur 29 tahun, mengumumkan berita tersebut menerusi Instastory pada petang Khamis. Menurutnya, alasan di sebalik penggantungan akaunnya adalah kerana dia dianggap menyamar sebagai "Zahirah Macwilson".


"Jadi mereka (TikTok) gantung akaun saya kerana menyamar sebagai 'Zahirah Macwilson'," katanya dengan nada kecewa.


Meskipun Zahirah telah berusaha untuk mendapatkan kembali akaunnya dengan membuat rayuan dan aduan, sayangnya, semua usaha itu tidak membuahkan hasil. Akibatnya, beliau terpaksa melepaskan akaun TikTok yang mempunyai lebih 300,000 pengikut aktif yang setia menyokongnya!


Namun, Zahirah tidak berputus asa. Dia kini kembali menggunakan akaun TikTok lamanya yang terakhir kali dimuat naik video pada Disember 2018. “Saya kembali pada akaun lama! Follow saya di @zahirahmacwilson_,” ujarnya dengan semangat baru.


Apa yang berlaku pada Zahirah ini pasti menjadi pengajaran bagi kita semua tentang pentingnya menjaga identiti dalam dunia media sosial. Jadi, mari kita semua tunjukkan sokongan kepada Zahirah dengan mengikuti akaun lamanya dan berkongsi cerita ini kepada rakan-rakan!


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan agar mereka juga tahu apa yang berlaku!

Previous Post Next Post

Contact Form