"Adik Ipar Fattah Amin Curi Perhatian Netizen - ‘Ada Fattah Yang Perlu Dihalalkan’!"



Baru-baru ini, hantaran adik ipar kepada pelakon terkenal Fattah Amin, Wan Aslam Zakaria, telah mencuri perhatian ramai di media sosial. Netizen membanjiri ruangan komen dengan pelbagai kata-kata semangat dan doa kepada Fattah yang kini menghadapi dugaan besar dalam hidupnya selepas prosiding cerai bersama Fazura.


Dalam hantaran tersebut, Wan Aslam berkongsi gambar Fattah bersama ibu bapa mereka sejurus selesai prosiding cerai di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari. Wan Aslam, suami kepada adik perempuan Fattah, turut menitipkan kata-kata yang penuh ketenangan dan sokongan buat aktor tersebut.


"Bodyguard Along (Fattah), cukuplah bawa ibu dan ayah tercinta. Kekal tenang dan senyum. Insya-Allah, Allah permudahkan," tulisnya di Facebook.


Hantaran ini menarik perhatian ramai peminat yang mengisi ruangan komen dengan doa dan kata-kata semangat untuk Fattah Amin.


"Semoga tabah hadapi dugaan, ingat semua kita ada Fattah Amin yang perlu dihalalkan."


"Johnny Depp versi Malaysia, semoga urusan Fattah selepas ini dipermudahkan."


"Muka seiras ayah, kekal tabah dan maju ke hadapan, saya tak pernah ambil tahu hal artis tapi kali ini saya rasa terkesan dengan kes Fattah." tulis netizen.


Seperti yang ramai sedia maklum, Fazura telah mendedahkan beberapa sebab punca perceraian mereka, termasuk isu curang, nafkah, dan tiada persefahaman.


Untuk pengetahuan, pasangan ini bercerai talak satu pada pagi Isnin di hadapan Hakim Syarie Abdul Malik Soleh. Mereka berkahwin pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia empat tahun.


Jom Kongsikan Artikel Ini!


Kalau korang rasa artikel ini menarik, jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan korang. Lagi ramai kongsi, lagi ramai tahu cerita terkini tentang Fattah Amin. Tekan butang share tu sekarang dan sama-sama kita doakan yang terbaik untuk Fattah Amin dalam fasa baru hidupnya! 🙏

Previous Post Next Post

Contact Form