Adira Tangkis Fitnah: “Saya Masih Ibu Tunggal, Tak Bersekedudukan dengan Bekas Suami!”


Penyanyi berbakat, Adira Suhaimi, baru-baru ini mengeluarkan kenyataan yang menegaskan bahawa dia tidak bersekedudukan dengan bekas suaminya, Datuk Seri Adnan Abu, meskipun mereka sering muncul bersama dalam video siaran langsung. Dalam kenyataan yang penuh kejujuran, Adira menjelaskan bahawa kemunculan Adnan dalam video tersebut adalah untuk membantu mempromosikan perniagaan mereka, bukan untuk membina semula hubungan romantis.


“Biar saya jelaskan, saya masih seorang ibu tunggal dan kami tidak tinggal bersama! Setiap kali saya buat siaran langsung, pasti ada orang lain juga. Di rumah saya, ada 16 orang! Jadi, tidak ada sebab untuk risau,” tegas Adira kepada kami.


Dia juga menyatakan, “Jika Adnan datang ke rumah, biasanya untuk bertemu anak-anak. Jika nak tahu lebih lanjut, tengoklah live saya dari awal hingga akhir!”


Hubungan Baik Demi Anak-Anak

Adira dan Adnan, yang bercerai pada 24 April lalu, berkomited untuk meneruskan hubungan baik demi kebahagiaan empat anak mereka: Anggrek, 6; Asan, 5; Anggun, 4; dan Ayob, yang baru setahun. Adira berkata, “Kami memilih untuk tetap menjaga hubungan baik. Banyak perkara yang tak perlu saya ceritakan, tetapi semuanya demi anak-anak.”


Ketika ditanya tentang soal jodoh, Adira menyerahkan segalanya kepada Allah. “Jika ada jodoh, akan ada. Jika tidak, tidak mengapa,” tambahnya.


Konsert Hebat Menanti

Selain isu peribadi, Adira juga teruja untuk berkongsi pentas dengan rakan-rakan asal Sabah seperti Marsha Milan, Stacy, Nikki Palikat, Bella Astillah, Wani Kayrie, dan Didi Astillah. Mereka bakal mengadakan konsert “A Night With Sumandak Stars” pada 30 November di Zepp Kuala Lumpur. “Ini adalah peluang yang patut saya ambil! Kami janji akan beri persembahan terbaik,” katanya penuh semangat.


Jika anda ingin menyaksikan konsert ini, jangan lupa untuk dapatkan tiket di laman web www.ticket2u.com.my!


Apa Pendapat Anda?

Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu mereka juga mahu tahu lebih lanjut tentang Adira dan konsert menarik ini!


Ikuti kami untuk berita terkini dan perkembangan dunia hiburan!

Previous Post Next Post

Contact Form