Aina Abdul Raih Impian Miliki Kereta Baharu Selepas Menang Bintang Paling Popular!


Wow! Siapa sangka impian penyanyi berbakat, Aina Abdul, untuk memiliki kereta baharu akhirnya menjadi kenyataan! Lepas menggapai trofi Bintang Paling Popular di Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian ke-36 (ABPBH36) malam Jumaat lepas, Aina kini boleh tersenyum lebar sambil membayangkan perjalanan seronok bersama keluarganya.


Dari Impian ke Kenyataan

Aina, yang juga dikenali sebagai Nurul Aina Abdul Ghani, 31 tahun, mendedahkan bahawa dia memang sudah berhasrat untuk membeli kereta baharu tahun ini. "Sebenarnya saya memang mengidam dan dah berniat nak beli kereta baharu tahun ini. Tak sangka pula dapat kereta pada malam ini," katanya dengan nada teruja.


Dia bakal membawa ibunya sebagai penumpang pertama dalam kenderaan utiliti sukan (SUV) mewah, Toyota Harrier, yang dimenangi bersama trofi tersebut setelah meraih lebih 8 juta undian! Bayangkan betapa seronoknya momen tersebut!


Hadiah Lain yang Mengujakan

Selain kereta, Aina turut membawa pulang bar emas seberat 18 gram! Memang rezeki berganda! Dalam acara yang sama, Aina dinobatkan sebagai Penyanyi Wanita Popular, menewaskan nama-nama besar seperti Ernie Zakri, Stacy, Adira Suhaimi, dan Siti Nordiana. Hebat betul!


Bukan Hanya Kemenangan, Tapi Juga Cabaran

Namun, di sebalik semua kejayaan ini, Aina akui bahawa trofi yang digenggamnya kini juga menjadi satu peringatan. “Saya rasa gerun melihat trofi ini kerana risau jangkaan peminat semakin tinggi. Ini adalah peringatan buat saya untuk terus kuat apabila tiba waktu-waktu saya rasa sedih,” ujarnya.


Jangan Lupa Kongsi!

Jadi, mari kita sama-sama doakan agar Aina terus sukses dalam kerjayanya! Jika anda teruja dengan pencapaian Aina Abdul ini, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mereka juga boleh terinspirasi oleh kejayaan Aina! ✨

Previous Post Next Post

Contact Form