Aliff Aziz & Ruhainies ‘Lari’ Dari Media Selepas Kes Khalwat: Apa Sebenarnya Berlaku?



Drama panas Aliff Aziz dan Ruhainies terus mencuri tumpuan apabila mereka dilihat mengelak daripada menjawab soalan media sejurus selepas prosiding kes khalwat di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur. Apa yang berlaku sehingga mereka tergesa-gesa meninggalkan mahkamah? Jom kita bongkar kisah ini!


Aliff & Ruhainies Ambil Sikap Berdiam Diri

Selepas selesai prosiding pada pagi Khamis, Aliff dan Ruhainies, dua pelakon yang terkenal menerusi drama Terjerat, memilih untuk berdiam diri. Mereka langsung tidak memberikan sebarang komen kepada media yang sudah berkumpul di luar mahkamah menunggu perkembangan kes ini.


Lebih menarik, kedua-duanya dilihat cepat-cepat meninggalkan mahkamah pada sekitar jam 11.20 pagi menaiki kenderaan berbeza. Adakah mereka cuba mengelak perhatian atau ada sesuatu yang ingin disembunyikan?


Apa Kes Sebenarnya?

Pada 9 Mac lalu, Aliff Aziz dan Ruhainies didakwa berkhalwat di sebuah kondominium mewah di Kuala Lumpur. Kes ini menjadi buah mulut ramai, lebih-lebih lagi kerana ia menyebabkan perceraian Aliff dengan bekas isterinya, Bella Astillah, yang telah sah bercerai talak satu pada Jun lalu. Mereka sebelum ini mendirikan rumah tangga pada 2016 dan dikurniakan dua orang cahaya mata.


Menerusi prosiding 3 Julai yang lalu, kedua-dua pelakon ini mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan. Perbicaraan ditetapkan pada 20 dan 27 Februari tahun depan, dan jika sabit kesalahan, mereka boleh dikenakan denda maksimum RM3,000 atau penjara sehingga dua tahun.


Tindakan Tergesa-Gesa: Mengelak Atau Tertekan?

Sikap tergesa-gesa Aliff dan Ruhainies menimbulkan pelbagai spekulasi. Adakah mereka sedang cuba menyelamatkan karier mereka atau hanya ingin mengelak tekanan media? Apa pun alasan mereka, kes ini sememangnya menjadi topik hangat yang terus dibincangkan di media sosial.


Jika anda juga tertanya-tanya apa yang akan berlaku seterusnya dalam kisah penuh kontroversi ini, jangan lupa ikuti perkembangan terbaru.


Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin ada lebih banyak drama yang akan terbongkar tak lama lagi!

Previous Post Next Post

Contact Form