"Anne Hathaway Akhirnya Mohon Maaf? Emel Panjang Lebar kepada Wartawan Ini Bikin Netizen Terkejut!"



Siapa sangka, selepas lebih sedekad, Anne Hathaway akhirnya membuat permohonan maaf secara rasmi kepada seorang wartawan yang pernah dia layan dengan cara kurang sopan. Pelakon terkenal filem Princess Diaries ini menghantar emel panjang lebar kepada Kjersti Flaa, seorang wartawan yang pernah menemu bualnya pada tahun 2012. Ya, kejadian yang berlaku 12 tahun lalu itu kembali tular, menyebabkan Anne dikecam oleh netizen.


Dalam emel tersebut, Anne menjelaskan punca sebenar kenapa dia bersikap dingin dan biadab semasa sesi temu bual itu. Menurut Kjersti, dia sangat terkejut apabila mendapat emel tersebut. “Saya ingat Anne dah lupa tentang temu bual itu, atau mungkin dia tak pernah tonton pun! Tapi apa yang dia buat sangat luar biasa. Tidak ramai orang yang sanggup rendahkan ego mereka dan memohon maaf,” kata Kjersti.


Sikap Anne yang pada mulanya acuh tak acuh dan tak berminat setiap kali soalan diajukan oleh Kjersti semasa temu bual itu mendapat perhatian ramai setelah video rakaman tersebar di media sosial. Rupanya, emosi Anne tidak berada dalam keadaan baik pada hari tersebut, dan dia mengakui kesilapannya.


Apa pun, sikap Anne yang sanggup memohon maaf selepas sekian lama membuatkan ramai netizen terkejut dan kagum. Tidak mudah untuk seorang selebriti besar seperti Anne untuk melangkah ke hadapan dan mengakui kesilapan, apatah lagi selepas bertahun-tahun.


Jadi, apa pendapat korang? Patutkah semua selebriti belajar daripada tindakan Anne ini? Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang dan mari bincangkan! Siapa tahu, mungkin cerita ini boleh jadi inspirasi buat kita semua. ✨ #AnneHathaway #Selebriti #TemubualTular #SikapBaik


Jangan lupa share artikel ini dengan kawan-kawan korang ya! Lagi ramai baca, lagi seronok kita borak pasal topik ni! 😉👇

Previous Post Next Post

Contact Form