"Baim Wong Fail Cerai Paula Verhoeven: Kisah Rumah Tangga Retak yang Akhirnya Terbongkar!"



Akhirnya, spekulasi yang selama ini menjadi buah mulut netizen terjawab. Baim Wong, pelakon terkenal Indonesia, dilaporkan telah memfailkan cerai terhadap isterinya, Paula Verhoeven. Kejutan ini pasti membuatkan ramai tertanya-tanya, apa sebenarnya yang berlaku dalam rumah tangga mereka yang nampak bahagia?


Menurut laporan CNN Indonesia, Baim mengambil langkah untuk memfailkan permohonan cerai di Pengadilan Agama Jakarta Selatan pada hari Isnin. Peguam yang mewakili Baim sendiri mengesahkan perkara ini.


"Betul iya, Baim ada failkan penceraian," kata peguam tersebut, menutup spekulasi yang berlegar-legar sebelum ini.


Sebenarnya, khabar angin tentang keretakan rumah tangga mereka mula menjadi perbualan hangat apabila Paula dilihat menunaikan umrah bersendirian tanpa kehadiran Baim di sisinya. Netizen pantas mengaitkan situasi ini dengan masalah dalam perkahwinan mereka, namun pasangan ini memilih untuk berdiam diri dan tidak mengeluarkan sebarang kenyataan ketika itu.


Tambah menarik, Baim turut mengakui bahawa beliau sudah jarang pulang ke rumah dan lebih banyak menghabiskan masa tidur di pejabat. Adakah ini petanda awal keretakan hubungan mereka?


Untuk info, Baim dan Paula mendirikan rumah tangga pada tahun 2018 dan pasangan ini telah dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki yang comel, Kiano yang kini berusia 3 tahun dan Kenzo, 2 tahun.


Adakah ini pengakhiran buat Baim dan Paula?


Sama-sama kita nantikan perkembangan selanjutnya dari pasangan ini yang pernah menjadi idola ramai. Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda, siapa tahu mereka juga ingin tahu kisah sebenar di sebalik rumah tangga Baim Wong dan Paula Verhoeven!

Previous Post Next Post

Contact Form