"Bella Astillah Kejutkan Peminat dengan Pengumuman Mengejut! Rupanya Gimik Konsert Terbesar Bersama 6 Penyanyi Sabah!"



Siapa sangka, Bella Astillah berjaya buat peminat berdebar-debar dengan pengumuman "penting" yang dimuat naik di Instagramnya baru-baru ini! Peminat tertanya-tanya, ada apa sebenarnya? Adakah berita gembira atau... sesuatu yang lebih besar?


Tapi jangan risau, rupanya ia hanya gimik untuk pelancaran konsert mega A Night With Sumandak Stars yang bakal diadakan pada 30 November ini! Bella menjelaskan kepada media, "Itu hanya gimik. Saya tak pernah buat macam tu, tapi kali ini dengan persetujuan keluarga dan penganjur, saya lakukannya." Wah, berani betul Bella!


Walaupun begitu, ramai yang tertanya-tanya tentang pengumuman ini, ada yang menyangka ia berkaitan dengan bekas suaminya, Aliff Aziz. Tapi Bella pantas menepis spekulasi tersebut. "Kalau orang komen begitu, saya minta dijauhkan. Fokus saya kini adalah pada kerja dan anak-anak," kata Bella dengan tegas.


Namun, berita besar yang sebenarnya adalah tentang konsert hebat yang akan menyatukan 6 penyanyi wanita hebat dari Sabah di atas satu pentas, termasuk Bella sendiri! Antara nama-nama besar yang turut serta ialah Marsha Milan, Stacy, Nikki Palikat, Wani Kayrie, Adira Suhaimi, dan Didi Astillah. Ini memang konsert yang peminat tak boleh lepaskan!


Konsert ini akan berlangsung di Zepp, Kuala Lumpur. Tiket sudah mula dijual, jadi jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan persembahan mantap ini. Beli tiket anda sekarang di www.ticket2u.com!


Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan dan jangan lupa tandakan tarikh 30 November dalam kalendar! Siapa tahu, mungkin ada kejutan lagi di malam konsert nanti! 😉🎶 #ANightWithSumandakStars #BellaAstillah #KonsertSabah

Previous Post Next Post

Contact Form