Cik B Belanja RM300,000 Sebulan Tanpa Minta Izin! Boleh Beli Rumah Teres Setiap Bulan?



Bila sebut tentang belanja, siapa yang tidak terkejut bila mendengar anak usahawan terkenal Datuk Seri Vida, Cik B, mengaku berbelanja lebih RM300,000 setiap bulan? Dalam segmen Pasang Badan yang disiarkan di TikTok oleh penyampai radio Raden, Cik B, atau nama penuhnya Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin, 19, mendedahkan bahawa dia kini bebas berbelanja tanpa perlu meminta izin daripada ibunya.


“Bukan nak riak tapi sebulan RM300,000 (untuk belanja). Dulu minta izin mama, sekarang tidak,” jelas Cik B dengan penuh keyakinan.


Dengan penampilan yang memukau dan pilihan fesyen mewah, Cik B tidak hanya mengejutkan penonton dengan perbelanjaan, tetapi juga dengan pengetahuan fesyen antarabangsa yang dimilikinya pada usia muda. Dalam program tersebut, dia memperagakan pelbagai barang berjenama dengan harga yang menakjubkan.


Bayangkan, hanya untuk penampilannya di program itu, nilai barang-barang yang dipakai dianggarkan sekitar RM118,800! Antara aksesori yang menarik perhatian adalah jam tangan Omega berharga RM90,000 yang digunakan sebagai perhiasan harian.


Cik B juga mendedahkan bahawa dia mempunyai jam tangan Chopard bernilai ratusan ribu yang hanya dipakai pada majlis-majlis tertentu. “Jam ini dah beli, pakailah. Kalau tak pakai dosa,” katanya.


Berikut adalah senarai barang berjenama yang dipakai Cik B:


Jam Tangan Omega: RM90,000

Kasut Balenciaga: RM7,000

Beg Tangan Louis Vuitton: RM12,000

Kaca Mata Hitam Balenciaga: RM5,000

Reaksi netizen di ruangan komen pun tidak kurang menariknya! Ramai yang berasa tidak percaya dengan angka RM300,000 sebulan ini. Ada yang berkomentar, “Cik B belanja RM300,000 setiap bulan, boleh beli rumah teres setiap bulan,” sambil yang lain mencuit, “Kereta Honda Cik B letak di tangan jer.”


Menarik bukan? Apa pandangan anda tentang gaya hidup Cik B? Adakah anda terinspirasi atau terkejut? Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan kita bincangkan bersama!


Jangan lupa untuk berkongsi artikel ini! Siapa tahu, mungkin kawan-kawan anda juga ingin tahu tentang kehidupan glamor Cik B!

Previous Post Next Post

Contact Form