Daiyan Trisha: Sedia Bergelar Isteri, Cari Calon Serius! “Kalau Serius Jom Kahwin!”


Siapa sangka, impian pelakon dan penyanyi berbakat, Daiyan Trisha, untuk mendirikan rumah tangga pada usia 25 tahun kini hanya tinggal kenangan. Kini berusia 31 tahun, Daiyan tidak terburu-buru dalam mencari jodoh. Fokus utamanya adalah mengembangkan karier seni, tetapi hatinya sudah bersedia untuk bergelar isteri.


Dalam satu temu bual bersama kami, Daiyan berkongsi, “Saya merancang berkahwin pada usia 25 tahun, tapi nampaknya terlajak lima tahun. Sekarang saya sasar nak menamatkan zaman bujang pada usia 33 tahun, insya-Allah. Kalau tak tercapai juga, saya anjakkan lagi ke usia 36 tahun. Saya okay saja dan terbuka kalau bertemu jodoh pada usia berapa sekali pun.”


Daiyan menjelaskan bahawa dia sudah tiada masa untuk bermain-main dalam percintaan. “Saya sudah sampai ke tahap ini. Kalau ada yang serius, jom kahwin! Saya dah malas untuk melalui fasa bercinta terlalu lama,” katanya.


Mengenai ciri-ciri lelaki idaman, Daiyan menginginkan seseorang yang menjaga solat dan memiliki pengetahuan agama. “Saya tiada ciri-ciri khas, tetapi bagi saya, yang paling penting adalah hubungan dia dengan Allah. Saya perlu seseorang yang dekat dengan agama, sebab itu penting untuk kita saling memahami,” jelasnya.


Selain kisah peribadi, Daiyan juga sedang bersiap sedia untuk meluncurkan album kedua, Lovelorn, yang akan keluar pada 4 Oktober ini di semua platform digital. Album ini adalah hasil karyanya sendiri yang dicipta daripada bait lirik hingga melodi dengan bantuan beberapa komposer.


Tak cukup dengan itu, Daiyan juga akan menghiburkan peminat menerusi showcase eksklusif untuk pelancaran album di Aurum Theatre, TRX pada 1 dan 2 November 2024. Tiket boleh didapati dengan harga serendah RM180 di laman web Golden Screen Cinemas bermula Khamis.


Jadi, bagi anda yang ingin tahu lebih lanjut tentang perjalanan Daiyan dan album terbarunya, jangan lepaskan peluang untuk mengikuti setiap perkembangan.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mungkin mereka juga peminat Daiyan Trisha dan ingin tahu lebih lanjut!

Previous Post Next Post

Contact Form