"Didi Astillah Terima Keputusan Yazmin Aziz dengan Hati Terbuka: Komen dan Harapan Baru Bersama Thamiera!"


Penyanyi berbakat, Didi Astillah atau Dayang Nazilah Awang Astillah, 28, baru-baru ini membuat kenyataan yang menarik perhatian mengenai pengunduran Yazmin Aziz dari program Famili Duo Musim Keempat (FD4). Walaupun berita ini mungkin mengejutkan ramai, Didi menjelaskan bahawa tiada isu pergaduhan antara mereka. Malah, semua pihak terlibat telah bersetuju dengan keputusan ini.


Menurut Didi, “Semuanya berlaku di saat akhir, dan Yazmin mempunyai komitmen yang tidak dapat dielakkan. Tak ada sebarang masalah atau gaduh antara kami. Semua baik-baik sahaja!” Dia juga mengucapkan syukur kerana penyanyi Thamiera Chan sudi menggantikan Yazmin dalam saat-saat akhir.


Pada mulanya, Yazmin diumumkan sebagai pasangan Didi di pentas FD4, tetapi selepas pengunduran tersebut, Didi mengakui perancangan persembahan mereka sedikit terjejas. Namun, dia menerima keputusan itu dengan hati terbuka dan tidak meletakkan harapan yang terlalu tinggi untuk merangkul gelaran juara.


“Tipulah kalau saya cakap perancangan tidak terganggu. Persembahan dengan Thamiera semua dibuat saat-saat akhir dan terkejar-kejar. Apa yang diberikan ini kami sudah cuba sehabis baik dalam masa singkat,” tambahnya.


Didi dan Thamiera menyampaikan lagu Kalis Rindu (Elyana) dan Makhluk Tuhan Paling Seksi (Mulan Jameela) pada konsert minggu pertama FD4 di Studio NTV7, Shah Alam. Thamiera, yang tampil buat pertama kali di pentas pertandingan, mengakui rasa gementar hingga menyebabkan sedikit masalah dalam persembahan mereka.


“Saya sangat-sangat gementar dan teruja kerana ini merupakan pertama kali saya menyertai pertandingan program televisyen,” jelasnya dengan jujur.


Pasangan lain yang turut bersaing dalam FD4 termasuk Tomok & Sharul Kamal, Shiha & Ieda Zikir, Naqiu & Joey Daud, Salma Asis & Ayie Ilham, serta Zahid & Anne. Tomok dan Sharul memulakan langkah dengan baik, meraih gelaran juara mingguan dan hadiah wang tunai RM10,000.


Penilaian markah ditentukan melalui undian peminat (30%) dan keputusan dua juri, Datuk Rosyam Nor serta Mas Idayu.


Jadi, apa pendapat anda tentang perubahan pasangan Didi? Adakah anda yakin Thamiera dapat membawa Didi ke puncak kejayaan? Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan beri pendapat di ruangan komen!

Previous Post Next Post

Contact Form