"Drama Panas Nikita & Lolly: Berakhir dengan Air Mata dan Dendam Terpendam!"



Wah! Siapa yang tak kenal dengan sensasi Nikita Mirzani dan kisah panas antara dia dan anak perempuannya, Lolly? Kemelut hubungan dua beranak ini akhirnya menemui jalan penyelesaian, tapi bukan tanpa drama besar yang boleh bikin kita semua terpaku!


Baru-baru ini, Nikita, 38, telah mendedahkan bahawa anaknya, Lolly, akhirnya mengakui kesilapan dan sudah memohon maaf kepadanya. Katanya, Lolly menyesal dengan semua yang telah berlaku hingga menyebabkan hubungan mereka retak berantakan.


"Lolly Sudah Minta Maaf..."


“Saya ada berbual dengan Lolly, dan dia sudah pun minta maaf dekat saya. Dia menyesal dengan apa yang dia lakukan selama ini,” kata Nikita seperti dilaporkan oleh Kompas.


Biarpun begitu, Nikita tak mahu tergesa-gesa. Baginya, Lolly perlukan masa untuk pulih, dan kini anak gadisnya itu sedang dalam proses pemulihan di pusat perlindungan wanita dan remaja di Jakarta.


"Saya Yakin Dia Akan Kembali..."


Sebagai seorang ibu, Nikita masih menaruh harapan besar agar Lolly kembali ke pangkuannya suatu hari nanti.


"Saya tak mahu paksa dia. Insya-Allah, perlahan-lahan hubungan kami akan pulih seperti biasa. Saya yakin, apa yang saya lakukan ini adalah bukti kesungguhan saya berjuang untuk dia," tambah Nikita.


Tapi Teman Lelaki Lolly, Vadel... Biar Dia Mereput Dalam Penjara!


Namun, di sebalik air mata penyesalan, Nikita tetap tegas untuk memastikan teman lelaki Lolly, Vadel Badjideh, menerima balasan atas perbuatannya yang didakwa melakukan penganiayaan terhadap anaknya.


"Saya tak akan lepaskan dia! Saya akan pastikan dia meringkuk dalam penjara sampai tua!" tegas Nikita, yang bertekad untuk menuntut keadilan bagi Lolly.


Vadel sebelum ini didakwa telah merogol Lolly sehingga hamil, malah memaksa gadis itu menggugurkan kandungannya sebanyak dua kali. Namun, Vadel menafikan tuduhan itu dan berjanji untuk mengahwini Lolly secepat mungkin.


Kisah Panas yang Tak Mudah Padam


Hubungan Nikita dan Lolly sudah lama bergelora, malah sejak dua tahun lalu, mereka kerap kali berhadapan masalah hingga Nikita mengambil keputusan nekad untuk "membuang" Lolly dari hidupnya. Tapi nampaknya, hati seorang ibu tetap tak mampu untuk terus berdendam, walau apa pun yang terjadi.


Jom Komen dan Kongsi dengan Kawan-Kawan!


Kisah ini memang penuh drama dan emosi, kan? Siapa sangka hubungan ibu dan anak boleh menjadi begitu tegang? Kalau korang rasa kisah ini menarik dan penuh pengajaran, jangan lupa SHARE artikel ini dengan kawan-kawan! Biar mereka juga ikut terjebak dengan drama Nikita dan Lolly ni! ✨

Previous Post Next Post

Contact Form