Eyra Hazali Dedah Nama Anak Ketiga! Kenali Muhammad Hud Ezqandar, Si Kecil Hero Terbaru!





Eyra Hazali, pelakon jelita yang sentiasa mencuri perhatian, akhirnya mendedahkan wajah dan nama putera ketiganya selepas lima hari kelahirannya. Wah, siapakah hero baru dalam keluarga ini?


Eyra, atau nama sebenarnya Hazira Qasdina Hazali, yang kini berusia 25 tahun, bersama suaminya Haziq Nadzli, pemain bola sepak Johor Darul Takzim, memilih nama indah buat si comel ini – Muhammad Hud Ezqandar!


Dalam satu perkongsian manis di Instagram pada Selasa, Eyra menulis,


"Assalamualaikum Muhammad Hud Ezqandar. Seorang lagi keeper mama dan papa lahir pada 26 September 2024."


Alahai, comel sungguh! Selain pengumuman nama, Eyra turut memuat naik beberapa gambar keluarga yang sangat mengharukan, memperlihatkan wajah Muhammad Hud yang baru dilahirkan. Dalam gambar tersebut, jelas terpancar kegembiraan di wajah Eyra dan Haziq menyambut kehadiran cahaya mata baru ini.


Tidak lupa, Eyra juga mengucapkan terima kasih kepada para pengikut yang sentiasa memberi sokongan dan mendoakan kesejahteraan mereka sekeluarga.


"Terima kasih banyak-banyak semua atas doa-doa baik kalian buat kami," tulisnya dengan penuh rasa syukur.


Untuk pengetahuan, Eyra selamat melahirkan anak ketiganya pada 26 September 2024 di sebuah pusat perubatan. Dengan kehadiran Muhammad Hud, pasangan bahagia ini kini memiliki tiga cahaya mata lelaki, iaitu Muhammad Hayder Qhalish, 4 tahun, dan Muhammad Endra Haqimie, 2 tahun. Sememangnya, keluarga Eyra semakin meriah dengan kehadiran tiga hero kecil ini!


Jadi, jom sama-sama doakan yang terbaik buat Eyra, Haziq, dan si kecil Muhammad Hud. Jangan lupa kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk sama-sama meraikan berita gembira ini! ❤️


Previous Post Next Post

Contact Form