Fadlan Hazim Kagum Aksi Siti Nurhaliza, Hebat Macam Pahlawan! – "Kalau Tertendang, Satu Malaysia Serang!"



Kalau korang tak tengok lagi muzik video terbaru Datuk Seri Siti Nurhaliza "Magis", rugi besar! Siapa sangka, Siti bukan saja hebat menyanyi, tapi gerakan aksi dalam video tu memang on point! Kalau ada yang kata Tok Ti cuma pandai melodi dan vokal, korang silap besar!


Pelakon Fadlan Hazim sendiri tak dapat sembunyikan rasa kagumnya dengan ketangkasan Siti ketika beraksi dalam muzik video ni. Menurut Fadlan, pengalaman beraksi dengan Siti adalah satu momen yang takkan dilupakan. Bukan saja sebab dia berlawan dengan seorang legenda muzik Malaysia, tapi sebab Siti sendiri nail gerakan seni mempertahankan diri dengan begitu baik!


Fadlan Hazim Puji Hebatnya Tok Ti

"Pengalaman yang tak ternilai, berlawan dengan Tok Ti sendiri. Gerakan dia, seriously, macam dah pro! Memang hebat," kata Fadlan yang memuat naik babak aksi mereka berlawan di TikTok. Dan kalau korang nak tahu, Siti dalam video tu melakonkan watak sebagai seorang pahlawan wanita yang siap pegang busur panah. Pergh, gaya dia pegang senjata tu, level pahlawan, guys!


Paling mengejutkan, Tok Ti tak pakai pelakon lagak ngeri pun. Semua aksi dia buat sendiri! Memang berani betul, kan? Fadlan siap sempat gurau lagi, kalau tersilap tendang Tok Ti, memang confirm habis dia kena serang satu Malaysia!


"Kalau tertendang Tok Ti, mesti habis aku kena kecam. Jangan risau, saya dah biasa dengan gerakan aksi," kata Fadlan sambil ketawa.


Fakta Menarik Fadlan & Tok Ti

Oh ya, Fadlan ada kongsi cerita menarik jugak. Rupanya sebelum ni dia pernah jadi penari latar untuk persembahan Siti. Wah, kira ada sejarah la dia dengan Siti. Patutlah chemistry mereka dalam muzik video ni nampak on point sangat.


Lagu "Magis" ni pulak adalah runut bunyi (OST) untuk drama terbaru "Hikayat Bawang Putih Bawang Merah" yang akan ditayangkan di saluran Astro Ceria. Menarik kan? Lagi best, Siti sempat kongsi yang dia cuma belajar gerakan aksi beberapa hari sebelum penggambaran. Memang natural betul dia!


Jangan Ketinggalan!

Jadi, kalau korang belum tengok lagi aksi pahlawan Tok Ti dalam muzik video "Magis", korang wajib tengok sekarang! Dan kalau korang rasa artikel ni best, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan korang. Biar semua orang tahu betapa hebatnya Datuk Seri Siti Nurhaliza!


Jom share artikel ni dengan semua geng korang!

Previous Post Next Post

Contact Form