Fattah Amin dan Jungkook BTS: Siapa Sangka Mereka Seiras?


Sejak kisah penceraian Fattah Amin mula viral di media sosial, nama pelakon ini kian menjadi perbualan hangat dalam kalangan netizen. Terbaru, ramai yang perasan betapa wajah Fattah kini seiras dengan penyanyi K-Pop terkenal, Jungkook dari kumpulan BTS! 🤯


Fattah Amin dan Jungkook: Muka Seiras, Betul Ke?

Menerusi video yang tular di TikTok, peminat mula membandingkan wajah Fattah, yang juga dikenali sebagai Abdul Fattah Mohd Amin, dengan Jungkook. Dalam video tersebut, dapat dilihat persamaan yang mencolok mata antara mereka berdua.


“Eh, tengok Fattah sekarang ini macam familiar! Saya ingat saya seorang sahaja yang rasa dia seiras Jungkook. Selain mata, mulut pun sama! Kalau buang misai itu, memang serupa! 🤣” tulis salah seorang netizen. Ada juga yang mengatakan bahawa mereka telah lama menyedari persamaan ini, tetapi pendam kerana takut dikecam.


Penceraian dan Viralnya Persamaan Ini

Rupa-rupanya, sebelum ini, ramai peminat sudah menganggap Fattah dan Jungkook seiras, namun selepas penceraian Fattah dengan isteri tercintanya, Fazura, perkara ini kembali hangat diperkatakan. Pada 7 Oktober lalu, Fattah melafazkan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, dan sejak itu, nama beliau semakin menjadi bualan.


Fattah dan Fazura mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang puteri comel, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 4 tahun.


Jadi, Apa Pendapat Anda?

Adakah anda setuju dengan pandangan netizen tentang wajah Fattah dan Jungkook yang seiras? Atau anda mempunyai pendapat lain? Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan kita sama-sama lihat apa yang mereka katakan! 😉✨


Jangan lupa untuk subscribe blog ini untuk lebih banyak cerita menarik!

Previous Post Next Post

Contact Form