Fattah Amin ‘Dating’ Dengan Anak Sambut Hari Jadi Fatima – Terima Kasih Fazura!



Dalam suasana yang penuh emosi, pelakon popular Fattah Amin mencuri perhatian netizen dengan perkongsian manis di Instagram miliknya baru-baru ini. Walaupun sedang melalui kemelut rumah tangga bersama Fazura, Fattah, 34, tidak lupa meluahkan rasa terima kasih kepada isterinya, aktres jelita Nur Fazura, kerana memberi peluang untuk 'dating' istimewa bersama anak mereka, Nur Fatima Aisya.


Pada 2 Oktober lalu, Fatima menyambut ulang tahun keempatnya, dan Fattah menggunakan kesempatan itu untuk membawa puteri kecilnya keluar berseronok. Dalam hantaran Instagram yang memukau hati ramai, Fattah berkongsi video dan gambar kenangan mereka bermain di sebuah taman permainan tertutup, di mana Fatima kelihatan ceria memotong kek hari jadinya.


"Terima kasih Mommy (Fazura) bagi peluang Daddy dating dengan Fatima," tulis Fattah dalam kapsyen yang pastinya membuat ramai tersentuh.


Si comel Fatima begitu gembira bermain hingga keletihan, dan menurut Fattah, dia tertidur sebaik saja pulang ke rumah. Hantaran ini terus mendapat perhatian ramai kerana keakraban hubungan Fattah dan Fatima, walaupun Fattah dan Fazura kini menghadapi masalah rumah tangga yang dijangka bakal berakhir dengan penceraian.


Sejak Fazura, 41, memfailkan penceraian pada 13 September lalu, kedua-duanya tetap komited menjalankan tanggungjawab sebagai ibu bapa kepada Fatima. Malah, hubungan mereka dilihat kekal baik apabila saling mengucapkan selamat hari ulang tahun pada September yang lalu.


💫 Buat pembaca semua, apa pendapat anda tentang situasi Fattah dan Fazura ini? Tetap mesra demi anak atau susah untuk kekal positif dalam keadaan begini? Kongsi pendapat anda di ruangan komen!


Jangan lupa untuk SHARE artikel ini dengan kawan-kawan yang mungkin ingin tahu perkembangan terkini pasangan popular ini.

Previous Post Next Post

Contact Form