"Fattah Amin Dituduh Curang? Pekin Ibrahim Pertahankan Sahabatnya!"


Dalam dunia hiburan, cerita panas dan kontroversi sering menjadi perhatian ramai. Baru-baru ini, pelakon Pekin Ibrahim tampil membela sahabatnya, Fattah Amin, yang dituduh berlaku curang. Tuduhan ini ternyata memberi impak yang mendalam, dan Pekin berusaha memberikan pandangannya tentang situasi ini.


Pekin, yang juga dikenali sebagai Mohd Iznan Ibrahim, menceritakan pengalamannya ketika menjalani penggambaran bersama Fattah. Katanya, sepanjang mereka bekerja bersama, tidak pernah sekali pun dia mendengar Fattah bercakap tentang wanita lain. Sebaliknya, Fattah sentiasa meluahkan rasa rindu terhadap isteri dan anaknya.


“Di set penggambaran, dia tidak menunjukkan tanda-tanda tertekan atau mengeluh tentang masalah peribadi. Apa yang keluar dari mulutnya hanyalah rindu kepada keluarga,” ujarnya.


Pekin juga menegaskan bahawa Fattah tidak pernah menunjukkan sikap yang meragukan. Malah, mereka menjalani penggambaran dengan pelakon dari Indonesia tanpa sebarang insiden yang mencurigakan. “Waktu solat pun dia ambil rehat untuk tunaikan kewajipan. Sebagai kawan, saya rasa tuduhan ini sangat berat untuk dia,” tambah Pekin lagi.


Dalam hantaran di Facebook, Pekin meminta semua pihak untuk mendoakan agar Fattah tabah menghadapi ujian hidup ini. “Sedih mendengar cerita perceraian. Saya harap perkara seperti ini dijauhkan. Saya sokong Fattah,” katanya.


Sebelum ini, pelakon Fazura juga membuat pendedahan mengenai sikap curang Fattah yang menjadi punca utama dia menuntut cerai. Selain isu nafkah dan kurang persefahaman, situasi ini tentunya menambah lagi tekanan kepada Fattah dan keluarganya.


Fattah dan Fazura mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia empat tahun. Mereka bercerai pada pukul 9.45 pagi Isnin lalu di hadapan Hakim Syarie, Abdul Malik Soleh.


Kita doakan yang terbaik untuk Fattah dan Fazura, semoga mereka dapat melalui fasa ini dengan baik.


Jika anda merasakan artikel ini menarik, jangan lupa untuk kongsi dengan kawan-kawan anda! Mari

Previous Post Next Post

Contact Form