Fattah Amin Menjawab Tuduhan: Tidak Curang Terhadap Fazura!


Baru-baru ini, pelakon terkenal Fattah Amin, atau nama sebenarnya Abdul Fattah Mohd Amin, berdepan dengan pelbagai tuduhan selepas penceraian beliau dengan bekas isterinya, Nur Fazura. Dalam sebuah sidang media, Fattah menjelaskan bahawa dia tidak pernah berlaku curang sepanjang tujuh tahun mereka bergelar suami isteri.


Tuduhan yang Menggoncang

Fattah merasa pelik apabila dituduh curang, sedangkan isu tersebut tidak pernah timbul semasa proses perceraian mereka. “Saya menafikan perkara itu. Malah peguam Fazura juga mengesahkan tiada kes curang. Jadi, kenapa tiba-tiba ada tuduhan seperti ini?” ujarnya kepada pemberita.


Sidang media ini diadakan setelah lafaz cerai talak satu yang dilafazkan di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Shah Alam. Dalam suasana yang tegang, Fattah juga menafikan dakwaan bahawa dia tidak memberi nafkah kepada Fazura dan anak mereka, Nur Fatima Aisya, yang berusia 4 tahun.


Bukti di Tangan

Fattah menjelaskan bahawa dia mempunyai bukti setiap transaksi kewangannya untuk keluarga. “Jangan main sentimen tidak beri nafkah. Saya ada bukti ke mana wang saya pergi. Mungkin Fazura rasa tidak cukup untuk dia,” tambahnya.


Dia juga menjelaskan bahawa punca penceraian mereka adalah kerana tiada persefahaman di antara mereka, dan bukan disebabkan isu curang. “Seperti yang Fazura failkan sebelum ini, punca penceraian kami adalah tidak mempunyai persefahaman,” katanya.


Menjaga Nama Baik

Fattah berpendapat bahawa tindakan Fazura mendedahkan punca penceraian mereka adalah usaha untuk mencemarkan nama baiknya. “Tohmahan ini untuk memalukan dan mencemarkan nama baik saya. Sepatutnya, kita perlu menjaga nama baik masing-masing,” tegasnya.


Setelah berkahwin pada 27 November 2017, pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 4 tahun. Penceraian mereka pada pukul 9.45 pagi pada Isnin lalu menandakan berakhirnya sebuah kisah cinta yang penuh liku.


Apa Pendapat Anda?

Apakah pendapat anda tentang situasi ini? Adakah anda percaya dengan penjelasan Fattah? Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda dan berikan pendapat anda di ruangan komen! Mari kita sama-sama bincangkan tentang kisah menarik ini!

Previous Post Next Post

Contact Form