"Fazura dan Fattah Amin: Babak Akhir Cinta yang Penuh Kesedihan"


KEMELUT Rumah Tangga Fazura dan Fattah Amin: Apa yang Terjadi Seterusnya?


Pasangan selebriti terkenal, Nur Fazura dan Fattah Amin, kini sah berpisah selepas menempuh pelbagai liku dalam rumah tangga mereka. Pada pagi Isnin yang penuh emosi, Fattah, 34, melafazkan cerai talak satu terhadap Fazura, 41, di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari, Shah Alam. Momen ini berlaku kira-kira pukul 9.45 pagi di hadapan Hakim Syarie, Abdul Malek Soleh.


Fazura tidak dapat menahan sebak ketika berhadapan dengan media selepas perpisahan itu. Dalam nada yang penuh hiba, beliau menyatakan, “Saya tak gembira dengan penceraian ini. Keputusan dibuat bukan dalam masa sekejap. Saya dah sengsara bertahun-tahun. Saya reda.”


Punca Perpisahan

Dalam pengakuannya, Fazura menjelaskan beberapa sebab mengapa beliau mengambil keputusan sukar ini. Antara punca utama adalah kegagalan Fattah untuk memberi nafkah yang sepatutnya, selain isu kecurangan dalam perkahwinan mereka. “Fattah abaikan nafkah untuk saya dan Fatima (anak). Kami tidak sefahamam lagi. Saya dah lama tidak bahagia. Memang Fattah berlaku curang. Saya ada bukti,” jelas Fazura.


Keputusan untuk memfailkan perceraian itu dibuat pada 13 September lalu, mengakhiri kisah cinta mereka yang bermula sejak pernikahan pada 27 November 2017. Hasil dari perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 4 tahun.


Kesimpulan

Berita perceraian ini pastinya mengejutkan ramai peminat dan pengikut kedua-dua bintang ini. Perpisahan mereka merupakan satu lagi pengingat bahawa di sebalik glamor dan populariti, kehidupan peribadi selebriti juga boleh penuh cabaran.


Jadi, apa pendapat anda tentang berita ini? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini kepada rakan-rakan anda dan berikan pandangan anda di ruangan komen! Mari kita bersama-sama mendoakan yang terbaik untuk Fazura dan Fattah dalam perjalanan hidup mereka seterusnya.

Previous Post Next Post

Contact Form