Fazura Studio Tegaskan Pelancaran ‘Bertahan Demi Cinta’ Sudah Dirancang: Apa Sebenarnya Yang Terjadi?


Kecoh! Ramai yang terkejut dengan pengumuman pelancaran lagu terbaru Nur Fazura dan Fattah Amin berjudul ‘Bertahan Demi Cinta’. Apakah ini satu lagi drama dari dunia hiburan? Mari kita selami kisah di sebalik pelancaran ini!


Dalam kenyataan terbaru dari Fazura Studios, mereka mengesahkan bahawa perancangan untuk lagu ini sudah dibuat jauh lebih awal, sebelum pasangan ini sah bercerai pada 7 Oktober lalu. Iman Tang, pengurus Fazura, sebelumnya menyatakan ketidaktahuannya mengenai tarikh pelancaran ini dan itu hanyalah pendapat peribadinya.


Tapi tunggu dulu! Fazura Studios dengan tegas menyatakan bahawa kenyataan Iman bukan mewakili mereka. Menurut mereka, tarikh pelancaran pada 10 Oktober 2024 sudah ditetapkan bersama Hits Records di Indonesia dan bukan sesuatu yang tiba-tiba. Ini sudah dirancang sejak Januari, sebelum mereka melalui fasa penceraian yang penuh kontroversi ini.


Tak Ada Niat Menyinggung Perasaan

Dalam kenyataan tersebut, Fazura Studios juga menekankan bahawa mereka tidak berniat untuk menyinggung perasaan mana-mana pihak, terutamanya memandangkan situasi sensitif yang dihadapi oleh Fazura dan Fattah. “Pelancaran lagu ini tiada sebarang kaitan dengan perkembangan terkini urusan peribadi Fazura dan kami tidak berniat untuk menyinggung perasaan mana-mana pihak,” jelas kenyataan itu.


Muzik video untuk lagu ini pula telah dirakamkan pada bulan Februari di Yogjakarta, Indonesia, dan pastinya ramai yang tidak sabar untuk melihat hasil kerja yang menarik ini.


Satu Perpisahan, Satu Lagu?

Seperti yang kita tahu, Fazura dan Fattah mempunyai seorang anak perempuan berusia empat tahun, Nur Fatima Aisya. Selepas tujuh tahun berkahwin, perpisahan mereka tentu mengundang pelbagai reaksi dari peminat. Adakah lagu ini akan menjadi sebuah karya yang menyentuh hati, atau sekadar satu lagi percubaan untuk menarik perhatian?


Jadi, apa pendapat anda tentang pelancaran lagu ini di tengah-tengah isu penceraian? Adakah anda merasakan ia sesuai atau tidak? Kongsikan pendapat anda!


Mari Kita Kongsikan!

Jika anda merasakan artikel ini menarik dan ingin berkongsi berita hangat ini dengan rakan-rakan anda, jangan lupa untuk kongsi artikel ini! Siapa tahu, mungkin ada yang ingin tahu lebih lanjut tentang kisah di sebalik ‘Bertahan Demi Cinta’.

Previous Post Next Post

Contact Form