"Fazura Tiba di Mahkamah: Ketenangan dalam Krisis dan Harapan untuk Masa Depan"



Pada pagi yang tenang, pelakon terkenal Nur Fazura atau lebih mesra disapa Fazura, tiba di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari. Dengan diiringi enam pengawal peribadi dan peguamnya, Fazura melangkah dengan penuh keyakinan dan senyuman ketika disapa oleh media. Rona pic yang dipakainya tampak elegan, disempurnakan dengan aksesori tas tangan Hermes Kelly yang mewah.


Ketika ditanya mengenai posting di media sosialnya yang mencuri perhatian ramai, Fazura menjelaskan, “Tiada apa pun. Quotes biasa-biasa sahaja.” Ucapannya yang tenang jelas menunjukkan sikap positif walaupun sedang menghadapi situasi mencabar.


Fazura hadir untuk prosiding permohonan cerai yang difailkan pada 13 September lalu. Dalam suasana yang penuh harapan, beliau memohon doa yang terbaik untuk urusannya dan berkata, “Semoga dipermudahkan. Fatima (anak) sihat.” Terlihat bahawa kasih sayangnya kepada anak, Nur Fatima Aisya yang berusia 4 tahun, adalah keutamaan dalam kehidupannya.


Tidak lama selepas itu, bekas suaminya, Fattah Amin, juga tiba di mahkamah dengan diiringi peguam syarie, Zulkifli Che Yong. Fattah, yang lebih dikenali dengan nama Abdul Fattah Mohd Amin, menyuarakan harapannya untuk menyelesaikan kemelut rumah tangga mereka dengan baik. “Semoga semua dipermudahkan. Saya tidak boleh kongsi sekarang. Selepas ini saya akan bagitahu,” katanya ringkas.


Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017, dan berita mengenai perceraian mereka pasti menjadi topik hangat di kalangan peminat dan netizen. Namun, dengan sikap tenang yang dip展kan oleh kedua-duanya, harapan untuk hubungan yang harmoni masih ada.


Kita doakan yang terbaik untuk Fazura dan Fattah dalam menjalani fasa baru ini. Jika anda terinspirasi dengan cerita ini, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mari sama-sama kita tunjukkan sokongan kepada mereka yang memerlukan.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini!

Previous Post Next Post

Contact Form