Foto Idzham Ismail di Mahkamah Syariah Cetus Spekulasi, Minta Doa Buat Keluarga



Perkongsian pelakon Idzham Ismail yang hadir ke Mahkamah Rendah Syariah di Klang baru-baru ini mencetuskan tanda tanya dalam kalangan peminat dan media. Ada yang beranggapan mungkin berlaku sesuatu dalam rumah tangganya, namun Idzham memilih untuk tidak mengulas lanjut tentang situasi tersebut.


Dalam kenyataan ringkas kepada kami, Idzham, atau nama penuhnya Muhammed Idzham Ismail, 36, meminta agar semua pihak mendoakan yang terbaik buat dirinya dan keluarga.


"Saya tak tahu nak komen apa buat masa ini. Segalanya masih dalam proses. Harap semua boleh doakan yang baik-baik," katanya dengan nada penuh harapan.


Apa yang jelas, Idzham sangat mementingkan kesejahteraan anak-anaknya, Nur Sofea Inara yang kini berusia 7 tahun, dan Muhammad Idrus, 4 tahun.


"Segala keputusan yang saya buat lepas ini adalah untuk kebaikan anak-anak. Saya risau tentang masa depan mereka, dan saya tak mahu keputusan kami memberi kesan buruk kepada mereka dalam jangka masa panjang," tambahnya.


Untuk rekod, Idzham telah mendirikan rumah tangga dengan Siti Nur Abilah Shamsudin pada Ogos 2016, dan sehingga kini mereka dikurniakan dua cahaya mata.


Spekulasi Terus Bertebaran, Tapi Fokusnya Tetap Keluarga


Walaupun ramai yang berteka-teki mengenai situasi sebenar, Idzham terus menegaskan bahawa fokus utamanya adalah kesejahteraan anak-anak dan keputusan yang diambil akan dilakukan dengan penuh pertimbangan.


Sebagai peminat, marilah kita menghormati privasi Idzham dan keluarganya dalam menghadapi dugaan ini. Sama-sama kita doakan yang terbaik buat mereka.


Jika anda rasa artikel ini menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mereka pun mungkin mahu memberi sokongan dan doa kepada keluarga Idzham. 🙏

Previous Post Next Post

Contact Form