Hafidz Roshdi Cari Rezeki di Belakang Tabir, Masih Minat Berlakon Tapi Tiada Tawaran!



Pelakon Hafidz Roshdi kini dilihat semakin jarang muncul di layar kaca, dan ramai peminat tertanya-tanya ke mana hilangnya bintang popular ini. Tapi jangan risau, Hafidz masih setia dengan dunia seni! Walaupun jarang berlakon, pelakon tampan ini sebenarnya sedang mencuba nasib di bidang belakang tabir. Wah, menarik kan?


Hafidz atau nama sebenarnya Muhammad Hafidz Roshdi, 30, memberitahu dia masih berminat untuk berlakon sekiranya ada tawaran yang sesuai. Tapi buat masa sekarang, dia sibuk menghadiri temuduga untuk kerja-kerja belakang tabir. Menurutnya, walaupun di belakang kamera, dia masih bersemangat dan syukur dengan perjalanan karier seninya sekarang.


“Saya masih mahu berlakon. Kalau ada tawaran, saya nak berlakon lagi,” katanya dengan senyuman.


Hafidz berkongsi berita ini di Mahkamah Kuala Kubu Bharu pada hari Isnin yang lalu, semasa hadir untuk perbicaraan kes melibatkan bekas isterinya, Nurul Shuhada. Namun, Hafidz memilih untuk tidak memberi komen lanjut mengenai kes tersebut. "No comment" adalah jawapan ringkas yang sudah sebati dengannya setiap kali ditanya tentang perbicaraan mahkamah.


Walaupun terlibat dengan pelbagai isu peribadi, Hafidz tetap profesional dan masih fokus dengan kerjaya seninya. Peminat setia pasti tidak sabar untuk melihat Hafidz kembali beraksi di skrin!


Jangan Simpan Rahsia Ini Seorang Je!

Apa pendapat korang tentang Hafidz yang cuba nasib di belakang tabir? Kongsi cerita ini dengan kawan-kawan korang dan jangan lupa like dan share artikel ini! Siapa tahu, lepas ni kita akan nampak Hafidz bukan sahaja depan kamera, tapi juga di belakang tabir!

Previous Post Next Post

Contact Form