"Hari Patah Hati Nasional: Pevita Pearce Selamat Bergelar Isteri Anak Jutawan Malaysia!"



Siapa sangka, berita pernikahan pelakon cantik Pevita Pearce dengan usahawan terkenal Malaysia, Mirzan Meer, mencetuskan suasana duka di kalangan peminat! Sehinggakan, ada yang menggelarkan hari bahagia ini sebagai ‘hari patah hati nasional’.


Kisah cinta mereka memang menarik perhatian, dan pada hari Ahad lalu, Pevita, 32, akhirnya sah menjadi isteri kepada Mirzan, anak kepada Datuk Seri Meer Habib, Pengerusi Eksekutif Habib Group. Acara yang diadakan di Kuala Lumpur ini berlangsung secara tertutup, hanya dihadiri oleh keluarga dan rakan terdekat.


Menerusi Instagramnya, Pevita tidak sabar untuk berkongsi kebahagiaan ini dengan peminat. “Hari ini, dengan cinta yang damai, kehadiran orang yang tersayang. Kami disatukan,” tulisnya ringkas tetapi penuh emosi.


Tidak ketinggalan, momen manis mereka dalam busana pengantin putih yang anggun turut dikongsi. Memang cantik dan sepadan!


Walaupun ramai yang merasa hampa dengan berita ini, harapan kita adalah agar Pevita dan Mirzan dapat menjalani hidup berumah tangga dengan penuh kebahagiaan. Jadi, kepada semua peminat, walaupun hati mungkin terasa patah, mari kita doakan yang terbaik untuk pasangan ini!


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang! Siapa tahu, mungkin ada yang ingin mengucapkan tahniah kepada Pevita dan Mirzan juga! 🌸

Previous Post Next Post

Contact Form