“Hati Fazura Remuk! Fattah Amin Curang, Pengorbanan Dikhianati!”



Kisah cinta pelakon terkenal, Fazura dan Fattah Amin, kini menjadi tumpuan ramai setelah bekas isterinya mengesahkan tentang kecurangan aktor itu. Nur Fazura Sharifuddin, 41, tidak menyimpan rasa sakit hatinya, malah berani tampil dengan bukti kukuh tentang perbuatan Fattah yang berlaku curang di belakangnya.


“Selama ini, saya sayangkan Fattah, demi Allah. Saya sudah cuba bersabar dan memaafkan dia, tetapi dia tetap sama, tidak berubah,” ujar Fazura dengan nada pilu.


Cerai Yang Menyakitkan


Berita ini disahkan selepas Fattah melafazkan cerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari pada Isnin. Air mata Fazura tidak dapat ditahan ketika dia menceritakan punca keputusan yang diambilnya pada 13 September lalu.


“Saya hancur apabila mengetahui tentang kecurangan Fattah sejak Ogos lalu. Saya sudah berusaha memperbaiki hubungan ini, tetapi semua itu tidak berhasil,” tambahnya lagi.


Kecewa Tanpa Usaha


Lebih menyedihkan, Fazura merasa hatinya remuk apabila Fattah tidak menunjukkan sebarang usaha untuk memujuknya, meskipun mereka sudah tidak tinggal bersama selama dua bulan. “Dalam keadaan hati remuk, saya harapkan dia datang dan memujuk. Tapi tidak ada inisiatif yang nyata,” luahnya, penuh rasa kecewa.


Fattah memang pernah pulang ke rumah beberapa kali, namun tidak pernah bersemuka dengan Fazura. “Kali terakhir dia pulang adalah ketika saya memfailkan cerai,” jelasnya.


Pengorbanan Dikhianati


Fazura juga meluahkan rasa kecewa apabila pengorbanannya selama ini dibalas dengan pengkhianatan. Hadiah kenderaan mewah yang diberikan kepada Fattah kini digunakan untuk membawa orang lain. “Saya dah berkorban macam-macam untuknya, tetapi ini balasan yang saya terima?” soalnya.


Namun, Fazura enggan mendedahkan identiti ‘orang ketiga’ dalam rumah tangganya, malah meminta agar soalan tersebut dijawab oleh Fattah sendiri.


Dari Cinta ke Cerai


Fazura dan Fattah mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 4 tahun. Kegagalan Fattah untuk memberikan nafkah dan sikap curangnya menjadi sebab utama Fazura mengambil keputusan untuk berpisah.


Kesimpulan


Cerita ini bukan sekadar tentang cinta yang hilang, tetapi juga tentang pengorbanan yang dikhianati. Di sebalik senyuman, tersimpan pelbagai rasa hampa dan kecewa.


Jangan biarkan rakan-rakan anda terlepas cerita hangat ini! Kongsi artikel ini dan bersama kita nantikan perkembangan seterusnya dalam kisah ini!

Previous Post Next Post

Contact Form