"Jeff Wittek Terkejut Gila Tengok Parti Liar P. Diddy - Betul-Betul Di Luar Jangkaan!"



Siapa sangka, pelawak terkenal Jeff Wittek pernah terlibat dalam satu situasi yang buat dia terkejut beruk! Ya, anda tak salah dengar. Jeff, yang terkenal dengan sikap selamba dan jenakanya, pernah dijemput ke parti eksklusif yang diadakan oleh mogul Hip Hop, P. Diddy. Tapi apa yang dia saksikan? Sesuatu yang langsung tak terjangka!


Jeff, 34, cerita pengalaman peliknya sewaktu hadir ke parti tersebut, di mana dia hanya berpakaian biasa dengan kemeja T. Yelah, Jeff sangka majlis ni macam party biasa je. Tapi… lain pulak jadinya bila dia sampai di sana. "Saya ingat majlis biasa, rupanya… memang liar habis. Ramai tetamu yang pakai pakaian seksi gila, malah ada yang langsung tak pakai apa-apa!" katanya sambil tergelak teringat pengalaman tu.


Tapi itu bukan sekadar parti biasa. Jeff menceritakan, "Saya betul-betul terkejut bila nampak ada orang buat seks secara terbuka. Semua orang macam dalam dunia sendiri, bebas buat apa saja. Itu kali pertama saya tengok benda macam tu, dan lebih mengejutkan, ramai selebriti terkenal pun ada!" Wow, memang gila kan?


Tapi jangan salah faham! Jeff tegaskan yang dia hanya hadir sebagai tetamu dan tak terlibat dalam sebarang aktiviti tak senonoh di parti tersebut. “Saya datang sebab jemputan, tak sangka majlis tu jadi macam tu,” tambahnya lagi.


Skandal ini makin panas apabila, pada 16 September lalu, P. Diddy atau nama sebenarnya Sean John Combs, ditahan polis atas tuduhan pemerdagangan seks dan keganasan seksual. Menurut laporan, Diddy terlibat dalam skandal 'Freak Off' yang memperdaya wanita untuk terlibat dalam aktiviti seksual. Malah, ada dakwaan yang mengatakan Diddy merakam perbuatan itu untuk menakut-nakutkan mangsa supaya mereka tak buka mulut.


Ramai selebriti lain yang turut terkait dalam skandal ini, dan ada di antara mereka dikatakan menjadi mangsa manipulasi Diddy. Walau bagaimanapun, Diddy menafikan semua tuduhan yang dikenakan terhadapnya.


Cerita macam ni memang buat ramai yang tak sabar nak tahu perkembangan seterusnya. Kalau korang rasa artikel ni menarik dan nak kongsi dengan kawan-kawan, jangan lupa tekan butang KONGSI! Lagi ramai tahu, lagi hangat cerita ni jadi!


Jangan ketinggalan, share dengan geng korang sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form