Jelajah Suria Kuasa 2 di Nilai: Meriah Bersama 10,000 Pengunjung! Kelantan Jadi Destinasi Akhir yang Wajib Tonton!



Wah, meriah betul Jelajah Suria Kuasa 2 di Nilai, Negeri Sembilan! Program yang berlangsung pada Sabtu dan Ahad lalu berjaya menarik lebih 10,000 pengunjung. Memang betul-betul happening! Mana taknya, dua hari penuh dengan persembahan mantap dari artis terkenal dan penyampai Suria FM yang turun padang untuk memeriahkan acara.


DJ Lin, Pengurus Besar Suria FM yang juga dikenali ramai, turut meluahkan rasa syukur dan gembira atas sokongan yang diterima. Katanya, “Alhamdulillah, terima kasih kepada semua yang datang dan sokong kami di Suria FM. Persembahan artis pun memang terbaik, ditambah pula dengan pertandingan KiraOke Suria yang mendapat sambutan hangat!”


Selain itu, antara selebriti popular yang hadir memeriahkan acara termasuklah kumpulan Masdo, Aisha Retno, Ezad Lazim, Duffedge, dan Baby Shima. Memang gempak habis!


Apa yang menarik, DJ Lin juga berkongsi berita tentang kejutan istimewa untuk peminat di Kelantan. Jelajah Suria Kuasa 2 seterusnya akan diadakan di Kota Bharu pada Oktober ini, dan kali ini dengan kelainan—pertandingan nyanyian lagu dialek Kelantan! Ada 10 peserta akan bertanding, dan hanya empat terbaik akan mara ke peringkat final untuk merebut hadiah wang tunai tajaan Yaya Empire.


Jadi, jangan lepaskan peluang! Kalau korang kat Kelantan atau berdekatan, pastikan tarikh 11 dan 12 Oktober ini ditandakan dalam kalendar. Artis-artis seperti Floor 88, Afieq Shazwan, Baggio Damasutra, Poey Stings, dan Sri Budi juga akan hadir untuk memanaskan pentas. Memang tak boleh miss!


Serius, kalau korang suka program macam ni, jangan lupa SHARE artikel ni dengan kawan-kawan! Lagi ramai lagi meriah! 🎉

Previous Post Next Post

Contact Form