Kecoh! Raline Shah Didakwa Kahwin Usahawan AS? Netizen Berpusu-Pusu Siasat Siapa Brian Armstrong!



Korang pernah dengar tak cerita panas tentang Raline Shah yang dikatakan dah kahwin dengan usahawan terkenal dari Amerika, Brian Armstrong? Isu ni hangat dibincangkan di laman X (dulu Twitter), sampai trending! Tapi... betul ke semua tu?


Raline Shah, pelakon jelita dari Indonesia, akhirnya tampil menafikan khabar angin tersebut. Dalam satu post yang penuh makna di media sosial, Raline bukan sahaja menafikan berita perkahwinan tu, tapi turut berkongsi gambar bersama Brian sambil mengucapkan tahniah kepada sahabat baiknya itu yang baru sahaja berkahwin! Tunggu dulu... bukan dengan Raline, okay, tapi dengan Angela Meng.


Raline siap tulis lagi yang dia dan Brian hanyalah kawan rapat. Dia puji Brian sebagai seorang yang banyak membantu dan berkongsi ilmu ketika dia berada di Amerika dulu. Tak sangka kan, orang hebat dalam dunia teknologi macam Brian ni, humble habis!


"Tahniah buat sahabat saya atas kehidupan baru. Sewaktu saya di Amerika, banyak ilmu yang saya belajar daripada usaha gigihnya dalam bidang teknologi. Ini adalah perkahwinan pertama Brian dan Angela Meng," tulis Raline dengan penuh rasa terharu.


Cerita ni sebenarnya mula meletup bila ada seorang pengguna laman X mula kaitkan nama Raline dalam gosip ni, kononnya Brian Armstrong pernah berkahwin dengan selebriti. Netizen pun apa lagi, terus mengaitkan Raline dengan cerita tu.


Tapi Brian tak biar gosip liar ni berterusan. Dia siap ciap di laman X sendiri untuk jelaskan yang dia tak pernah kahwin sebelum ni! Dia juga mengucapkan terima kasih kepada semua yang minat nak tahu tentang kehidupan peribadinya.


"Saya ternampak banyak maklumat salah tentang diri saya. Saya tidak pernah berkahwin sebelum ini. Terima kasih kerana menunjukkan minat terhadap saya," jelas Brian dengan penuh profesional.


Wah! Gossip tak habis-habis kan? Nasib baik dua-dua cepat tampil jelaskan keadaan. Apa-apapun, tahniah buat Brian dan Angela!


Jadi, korang yang suka cerita sensasi ni, jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan! Siapa tahu, lepas ni ada lagi cerita hot yang bakal muncul! Tekan butang kongsi tu sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form