Kemalangan Ringan: Khadijah Ibrahim Selamat, Mari Kita Doakan Kesihatan Beliau!


Pada petang Selasa yang lalu, penyanyi terkenal Datuk Khadijah Ibrahim dilaporkan terlibat dalam kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan dari Brunei ke Kota Kinabalu, Sabah. Berita ini pasti mengejutkan peminatnya, tetapi jangan risau, kerana beliau hanya mengalami kecederaan ringan!


Khadijah berada dalam kereta pacuan empat roda jenis Toyota Hilux yang bertembung dengan sebuah kereta Avanza di Taman Kinamas, Jalan Beaufort. Kecederaan yang dialami beliau adalah di bahagian tangan, tetapi dengan semangat yang tinggi, Khadijah pasti akan pulih dengan cepat.


Selain Khadijah, dua penumpang lain, Baharuddin Hassan yang berumur 70 tahun dan Kharnita Adrianti Aminudin yang berumur 40 tahun, juga mengalami kecederaan ringan. Mungkin mereka semua sedang menikmati perjalanan ketika kejadian malang ini berlaku.


Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Beaufort, Mohd Hasbullah Nenggok, memberitahu bahawa pihaknya menerima panggilan kecemasan pada pukul 5.29 petang. Sebanyak 10 anggota bomba dikejarkan ke lokasi untuk memberikan bantuan. Syukurlah, semua mangsa berjaya keluar dari kenderaan sebelum ketibaan pasukan bomba. Mereka dihantar ke Hospital Beaufort untuk rawatan lanjut, dan kita harapkan mereka semua segera sembuh.


Khadijah Ibrahim memang dikenali dengan bakatnya yang luar biasa dan semangat yang tak pernah pudar. Mari kita doakan agar beliau dan semua mangsa yang terlibat dalam kemalangan ini cepat sembuh!


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tahu tentang keadaan Khadijah. Kita sama-sama mendoakan kesihatan beliau, ya!

Previous Post Next Post

Contact Form