“Kemunculan Hebat Joey Daud Bawa Keriangan di Famili Duo 4! Siapa Tahu, Kan?”



Wow! Siapa sangka kemunculan Joey Daud di konsert minggu pertama Famili Duo musim keempat (FD4) bakal mencuri tumpuan ramai! Teka-teki tentang pasangan duet Naqiu terjawab apabila pelakon dan pelawak ini membuat penampilan mengejut yang mendapat sorakan gemuruh dari peminat. Acara yang disiarkan secara langsung di Studio NTV7, Shah Alam pada malam Ahad itu memang meriah!


Bersama Naqiu, Joey memukau penonton dengan persembahan lagu “Akhirnya Kini Pasti” dari Anita Sarawak dan “Sinaran” oleh Datuk Sheila Majid. Perpaduan suara mereka jelas menunjukkan chemistry yang hebat, dan tidak hairanlah ramai yang teruja melihat gandingan ini!


Sebelum ini, Naqiu hanya memberi petunjuk bahawa pasangannya adalah seseorang yang mempunyai ikatan persaudaraan dengannya, dan sudah lama tidak muncul di atas pentas. Rupa-rupanya, Joey, yang juga dikenali sebagai Zulkifli Daud, adalah bintang serba boleh yang pernah menjadi anggota kumpulan Exists selepas pengunduran Ezad Lazim. Memang teruja melihatnya kembali!


Selain pasangan hebat ini, terdapat juga peserta lain yang turut bersaing dalam FD4 seperti Shiha & Ieda Zikir, Zahid & Anne, Tomok & Sharul Kamal, Salma Asis & Ayie Ilham, serta Didi Astillah & Thamiera. Musim kali ini juga menampilkan Janna Nick dan Sharif Zero sebagai hos, dan kerusi juri akan dipenuhi oleh figura hebat, Mas Idayu dan Datuk Rosyam Nor. Tak sabar rasanya untuk melihat aksi mereka semua!


Jadi, jika anda tidak mahu ketinggalan dengan perkembangan menarik dari Famili Duo 4, pastikan untuk terus mengikuti rancangan ini. Dan jangan lupa, kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tidak terlepas! Siapa tahu, mungkin mereka pun teringin nak saksikan keseruan di pentas FD4!


#KongsiKini #FamiliDuo4 #JoeyDaud #Naqiu #HiburanMalaysia

Previous Post Next Post

Contact Form