Lana Nodin Beri Pesanan Pedas Buat Fazura, Netizen Berdebat!



Dalam dunia hiburan, tiada yang lebih hangat daripada drama rumah tangga selebriti. Baru-baru ini, Lana Nodin membuat kenyataan pedas yang ditujukan kepada Nur Fazura selepas berita perceraian Fazura dan Fattah Amin tersebar. Dengan lantang, Lana menasihati Fazura agar berhenti membuka aib bekas suami dan fokus kepada anak mereka yang masih kecil.


Menurut Lana, membuka aib Fattah hanya akan memalukan anak mereka, Nur Fatima Aisya, bila dia besar nanti. Dalam posting Instastory yang mencetuskan pelbagai reaksi, Lana berkata, "Kalau matang lebih baik awak tutup mulut dari buka aib bapa kepada anak sendiri." Dia juga menambah, "Esok budak tu dah besar tengok buat malu saja."


Bukan setakat itu, Lana turut mempersoalkan tindakan Fazura yang pada awalnya menyatakan niat untuk berpisah secara baik, namun kemudian berkongsi hal-hal dalaman rumah tangga kepada umum. Lana berpendapat bahawa langkah Fazura mendedahkan isu rumah tangga seperti itu hanya membuatkan dia kelihatan seolah-olah bukan mangsa keadaan.


"Kata nak berpisah cara baik kenapa nak terangkan dan buka aib? Esok orang buka aib awak baru tahu," katanya lagi. Lana mengingatkan Fazura bahawa tindakan sebegini boleh memberi kesan buruk dan lebih baik berdiam diri serta move on.


Untuk pengetahuan anda, Fazura sebelum ini telah mendedahkan sebab sebenar dia menuntut cerai daripada Fattah adalah kerana sikap curang suaminya. Selain itu, isu nafkah dan tiada persefahaman turut menjadi faktor utama.


Pasangan ini disahkan bercerai pada hari Isnin, selepas lima tahun berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan yang kini berusia empat tahun.


Adakah Lana Nodin Betul? Atau Fazura Berhak Bersuara?

Persoalan ini telah membahagikan pendapat netizen. Ada yang bersetuju dengan Lana, mengatakan bahawa menjaga privasi lebih baik untuk kebaikan anak. Namun, ada juga yang menyokong Fazura, menyatakan bahawa dia berhak bersuara dan mempertahankan dirinya.


Apa pendapat anda? Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda dan mulakan perbincangan hangat tentang isu ini!


Jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan! Mungkin mereka juga ada pendapat yang menarik untuk dikongsikan.

Previous Post Next Post

Contact Form