"Maaf Netizen, Ini Hanya Gimik! Arnie Shasha & Qistina Raisah Buat 'Drama' Untuk Lagu Baharu"



Dalam dunia hiburan, pelbagai cara digunakan untuk menarik perhatian ramai. Terbaru, pelakon dan penyanyi muda, Arnie Shasha, mencetuskan kontroversi selepas video pergaduhannya dengan rakan selebriti, Qistina Raisah, menjadi bualan hangat di media sosial. Ramai yang tertanya-tanya apa sebenarnya terjadi? Nah, inilah kisah sebenar!


Gimik atau Realiti?

Arnie Shasha, yang baru berusia 19 tahun, akhirnya tampil memohon maaf dan menjelaskan bahawa semua drama itu hanyalah gimik sempena pelancaran lagu terbarunya yang berjudul Lepak.


"Gaduh tu semua sekadar gimik saja. Saya terima apa orang nak cakap, tapi harap mereka boleh terima saya juga," jelas Arnie dengan tenang.


Menurutnya lagi, walaupun ada yang mungkin marah atau tidak dapat menerima gimik ini, dia tetap akan meneruskan karier lakonan dan nyanyiannya.


Maaf, Netizen!

Menyedari tindakannya mengundang kemarahan sesetengah pihak, Arnie dengan rendah diri memohon maaf kerana telah "menipu" netizen. Dia sendiri tidak menyangka video itu menjadi viral sebegitu cepat!


"Saya betul-betul mohon maaf sebab ramai rasa tertipu. Tak sangka video tu meletup sampai jadi viral!" katanya sambil tersenyum.


Namun, Arnie menekankan bahawa gimik ini sebenarnya untuk menyampaikan mesej penting tentang persahabatan, yang turut menjadi tema utama dalam lagu Lepak.


Jangan Kecam Qistina!

Untuk yang mengikuti kisah ini, pasti ramai yang tertanya-tanya tentang peranan Qistina Raisah. Menurut Arnie, Qistina hanya membantu menjayakan gimik tersebut dan tiada niat buruk di sebaliknya.


"Saya dah berbincang dengan Qistina sebelum merancang gimik ini, dan dia sangat profesional. Tolong jangan kecam Qistina sebab dia memang seorang yang baik hati," pinta Arnie.


Qistina 'Naik' di TikTok

Menariknya, kesan daripada video tersebut, pengikut TikTok Qistina bertambah sebanyak 15,000 orang! Qistina sendiri tidak menyangka video menyimbah air ke muka Arnie itu menjadi tular sehingga dia hampir mencapai sejuta pengikut.


"Tak sangka simbah air boleh bawa rezeki! Lagi 4,000 nak cecah sejuta pengikut," kata Qistina dengan rasa teruja.


Apa Seterusnya?

Kini, lagu Lepak telah dilancarkan dan anda boleh mendengarnya di semua platform digital! Pastinya, selepas drama ini, lagu tersebut akan menjadi bualan ramai. Jadi, tunggu apa lagi? Jom sokong karya anak muda ini!


Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang! Biar mereka tahu cerita sebenar di sebalik drama viral ini! 🎶 #TeamArnie #LepakLaguTerbaru #DramaGimik

Previous Post Next Post

Contact Form