"Opai & Fatin Afeefa Akhirnya Dedah Rahsia Anak Mereka, Si Kecil Dah Pun 7 Bulan!"



Berita panas dari dunia hiburan! Opai, atau nama sebenarnya Aliff Awang, suami kepada pelakon jelita Fatin Afeefa, akhirnya mendedahkan satu rahsia besar yang telah lama disimpan kemas. Selepas berbulan-bulan berteka-teki, mereka kini dengan penuh gembira mengumumkan kelahiran cahaya mata pertama mereka yang sudah pun berusia 7 bulan!


Ya, anda tak salah dengar! Si kecil ini dah semakin membesar, dan esok pula akan berlangsung majlis akikah untuk menyambut kehadiran si comel itu. Opai sendiri yang berkongsi berita ini melalui video di Instagramnya. Menurutnya, hanya beberapa orang sahaja yang tahu tentang anak mereka sebelum ini—betul-betul rahsia tertutup, kan?


"Ibu & bapa tenang, relaks je"


Opai juga sempat berseloroh, “Kenapa baru sekarang nak beritahu fasal anak? Sebab mak dan isteri saya dah bising... anak dah nak besar. Takkanlah tak boleh beritahu yang kami dah ada anak.” Nampaknya Opai seronok menikmati detik-detik manis sebagai seorang bapa. Masa yang dihabiskan bersama anaknya kini menjadi kenangan yang tak ternilai buat Opai.


Fatin Afeefa & Rahsia yang Terbongkar


Sebelum ini, Fatin Afeefa pernah mengelak dari mengiyakan atau menafikan khabar angin tentang kelahiran anak mereka, tetapi kini tiba masa yang sesuai untuk berkongsi kegembiraan tersebut dengan peminat. Tentu ramai yang tak sabar nak lihat wajah comel si kecil itu, kan?


Fatin sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon Adam Shahz dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Ivy Herra Sophia yang kini berusia 7 tahun. Namun, kini Fatin dan Opai sedang menikmati hidup bahagia dengan kehadiran cahaya mata baru yang pastinya melengkapkan keluarga mereka.


Jom Kongsikan Berita Gembira Ini!


Tak sabar nak tahu lebih lanjut tentang perkembangan Opai, Fatin Afeefa, dan si kecil mereka? Jangan lupa untuk terus ikuti kisah mereka di media sosial dan pastikan anda kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan! Siapa tahu, berita bahagia ini boleh buat hati mereka berbunga-bunga juga! 🌸👶 #FatinAfeefa #Opai #BeritaGembira #KeluargaBahagia #KongsiKisahIni

Previous Post Next Post

Contact Form