"Raja Ilya Selamat Timang Anak Kedua, Nama Royal Abraham Jadi Pilihan! 🍼✨"



Pelakon popular, Raja Ilya, baru sahaja menimang cahaya mata kedua! Kelahiran anak lelaki comel seberat 4.7 kilogram itu disambut di Hospital King Edward, Australia, pada awal pagi Selasa. Apa yang lebih menarik, Ilya memilih nama yang cukup istimewa untuk bayi ini – Royal Abraham. Nama yang penuh makna dan cukup ‘royal’!


Kelahiran kali ini tidaklah semudah yang disangka. Ilya berkongsi pengalaman melalui tiga buah hospital sebelum selamat melahirkan anaknya secara pembedahan. “Air ketuban pecah awal pagi, tapi tak terus ke hospital. Bila dah banyak barulah panggil ambulans. Sampai di hospital pertama, katanya dah nak bersalin, tapi penuh pula! Akhirnya, saya dipindahkan ke hospital ketiga,” kata Ilya sambil mengenangkan momen mendebarkan itu.


Walaupun pengalaman itu agak mencabar, Ilya tetap bersyukur semuanya berjalan lancar. Sekarang dia sedang berehat dengan penuh kegembiraan di samping suaminya, Trent Garret, yang setia di sisi. Untuk makluman, Ilya dan Trent sudah pun mempunyai seorang anak perempuan, Talita Love, yang kini berusia dua tahun. Keluarga kecil mereka kini semakin meriah dengan kehadiran Royal Abraham.


Jom doakan kesejahteraan buat Ilya dan bayinya! Semoga si kecil Royal Abraham membesar dengan sihat dan ceria. Tak sabar nak tengok gambar baby Royal, kan?


Kalau anda rasa berita ini menggembirakan, jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan! Lagi ramai tahu, lagi meriah ucapan tahniah untuk Raja Ilya sekeluarga! 💖


#RajaIlya #RoyalAbraham #BabyNews #CelebrityMom #KelahiranAnak #CelebrityLife

Previous Post Next Post

Contact Form