"Raysha Rizrose & Nabil Jeffri Bakal Timang Puteri Comel – Majlis Gender Reveal yang Penuh Kejutan!"



Berita gembira buat peminat pasangan selebriti ini! Pelakon jelita Raysha Rizrose dan suaminya yang juga pelumba Formula 2, Nabil Jeffri, bakal menyambut kehadiran bayi perempuan tidak lama lagi. Wah, seronoknya kan?


Khabar gembira ini dikongsikan sendiri oleh sepupu Raysha yang juga seorang pelakon, Aprena Manrose, melalui satu majlis 'gender reveal' yang diadakan oleh pasangan bahagia ini. Majlis tersebut berlangsung dalam suasana tertutup bersama keluarga dan rakan-rakan terdekat. Nampaknya, pasangan ini benar-benar teruja menantikan kehadiran puteri sulung mereka!


Siapa sangka, ketika detik 'reveal' itu, Raysha atau nama penuhnya Farza Naquraisha Mohd Fariz yang berusia 28 tahun, kelihatan sangat terkejut dan gembira apabila mengetahui dia bakal menimang bayi perempuan. Aprena juga tak ketinggalan berseloroh, “Muka awak Dada (panggilan mesra Raysha), terkejut sangat tu. Bayi perempuan!”


Majlis ringkas tetapi meriah itu turut dikongsikan Aprena melalui Instagram Story-nya pada petang Ahad yang lepas. Peminat pasti sudah tidak sabar untuk melihat kehadiran si comel yang bakal memeriahkan lagi hidup pasangan ini.


Untuk pengetahuan semua, Raysha sebelum ini mengumumkan berita kehamilannya pada 7 September yang lalu melalui sebuah video di Instagram yang memaparkan 'baby bump' yang semakin ketara. Kini, usia kandungan Raysha sudah memasuki tujuh bulan, dan dia dijangka melahirkan pada hujung tahun ini atau awal tahun depan. Tak lama lagi je, kan?


Pasangan sweet ini mendirikan rumah tangga pada 22 Februari 2023 selepas dua bulan bertunang, dan kini mereka bakal menyambut ahli keluarga baru!


Tak sabar rasanya nak tengok wajah comel bayi perempuan ini nanti. Peminat-peminat Raysha dan Nabil, jangan lupa doakan yang terbaik untuk mereka sekeluarga.


Seronok tak berita ni? Kalau ya, jangan lupa SHARE artikel ni dengan kawan-kawan korang yang lain! Let’s spread the joy! 🎉👶💖

Previous Post Next Post

Contact Form