"Remy Ishak Akhirnya Keluar Hospital! Tak Sabar Nak Jumpa Tuah Lepas 4 Hari Dirawat Akibat Denggi"



Empat hari di hospital, akhirnya pelakon kesayangan ramai, Datuk Remy Ishak, dibenarkan pulang setelah menerima rawatan akibat jangkitan denggi. Bagi Remy, yang juga dikenali sebagai Mohamad Zalimei Ishak, 42, ini adalah tempoh paling lama dia terpaksa 'check-in' di hospital.


Apa yang lebih menyentuh hati, Remy mengakui dia paling rindu untuk bertemu anak lelakinya, Tuah Alam. Katanya, "Lama kali ini saya check-in. Perkara pertama nak buat adalah jumpa anak saya Tuah."


Kongsian Remy di Instastory miliknya pada Sabtu menarik perhatian peminat yang mendoakan kesihatannya dan berharap dia cepat sembuh. Difahamkan, pelakon kacak ini telah dimasukkan ke sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur sejak Rabu lalu.


Walaupun dah boleh pulang, Remy tetap dinasihatkan doktor untuk berehat seketika. Malah, penggambaran drama yang sepatutnya dijayakan oleh Remy juga terpaksa ditangguhkan sehingga dia betul-betul sihat.


💥 Remy Ishak memang bintang yang hebat, tapi kesihatan tetap nombor satu! Jangan lupa, jom sama-sama doakan kesembuhan buat Remy dan kongsi artikel ni dengan kawan-kawan korang. Siapa tahu, mereka pun boleh ambil iktibar tentang bahayanya denggi. 🌿🦟


👉 Kongsi sekarang! Tekan butang share di bawah supaya semua orang tahu update terkini tentang Remy Ishak!

Previous Post Next Post

Contact Form