Riena Diana Hampir Menangis Dapat Kejutan iPhone 16 Pro Max dari Keith Foo!



Wah, siapa yang tak cair kalau dapat kejutan istimewa dari kekasih tercinta, kan? Begitulah yang dialami oleh pelakon cantik, Riena Diana apabila aktor Keith Foo secara tiba-tiba menghadiahkan iPhone 16 Pro Max! Alamak, terharu betul Riena dibuatnya!


Keith Foo, yang juga dikenali sebagai Foo Chuan Chin, umur 41 tahun, berbesar hati menghadiahkan telefon pintar terbaru itu kepada Riena sebagai tanda penghargaan. Hadiah tersebut bukan sahaja untuk meraikan kejayaan Riena dipilih sebagai hos Malam Kemuncak Anugerah Bintang Popular BH-36 (ABPBH36) yang bakal berlangsung pada 11 Oktober ini, tapi juga sebagai tanda sokongan atas pembabitan pertamanya dalam teater Andak Bertandak pada Ogos lalu. Sweet sangat, kan?


Sambil tersenyum manis, Keith berseloroh, "Maaflah lambat sikit, tapi enjoy dengan telefon baru awak. Saya sayang awak."


Riena, yang tak dapat menahan rasa gembira, berkongsi momen indah tersebut di TikTok. Dalam video tu, jelas kelihatan betapa terujanya Riena membuka kotak iPhone itu dalam kereta. Siapa tak gembira dapat hadiah mahal, kan?


“Saya rasa nak menangis, awak buat saya sangat terharu. Sekarang pengecas telefon kita sama!” ujar Riena dengan penuh rasa sayang. Tapi sempat juga Riena gurau, "Kenapa awak habiskan duit banyak sangat? Mahal tau!"


Hubungan cinta mereka sebenarnya mula berputik selepas digandingkan bersama dalam drama Salju Rindu. Keith, yang sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan Kim Raymond pada 2015 dan bercerai pada 2019, kini nampaknya bahagia dengan Riena. Anak hasil perkahwinan terdahulunya, Skylar Raymond Foo, kini sudah berusia tujuh tahun.


Memang bertuah betul Riena dapat lelaki sebaik Keith, sanggup berbelanja besar demi orang tersayang. Siapa tahu, mungkin ada kejutan-kejutan lain yang menanti di masa depan!


Kalau korang rasa cerita ni menarik, jangan lupa SHARE artikel ni dengan kawan-kawan korang! Mana tahu, dapat ilham untuk buat kejutan kepada orang yang tersayang juga!


Apa pendapat korang tentang kejutan ni? Jangan lupa komen dan kongsi artikel ni ya!

Previous Post Next Post

Contact Form