"Sharul Kamal Dah 9 Tahun Jadi Artis, Tapi Masih Disangka Hafidz Roshdi? Kisah Yang Buat Anda Terkejut!"



Selepas sembilan tahun bergelumang dalam dunia seni, nama Sharul Kamal mungkin masih asing bagi sesetengah orang. Malah, ada yang menyangka wajahnya seperti Hafidz Roshdi dan Akim Ahmad! Biar betul? Dalam dunia hiburan, cabaran untuk menonjol memang bukan mudah, dan Sharul sangat berharap program Famili Duo Musim Keempat (FD4) ini menjadi platform yang akhirnya dapat mengangkat namanya.


"Saya Bukan Hafidz Roshdi, Saya Sharul Kamal!"

Sharul, atau nama sebenarnya Muhammad Shahrul Amin Kamarozaman, mengakui sudah penat apabila orang sering keliru dengan wajahnya. Dia berkongsi bagaimana sepanjang sembilan tahun bergelar artis, masih ada yang tidak mengenalinya. Lebih mencabar, ada pula yang tersilap anggap dia Hafidz Roshdi sehingga pernah dimarahi seorang wanita!


“Ujian rumah tangga berlaku pada dia, tapi saya yang terkena. Sampai sekarang masih ada yang keliru. Saya tidak marah, cuma penat bila orang tak kenal dan buat andaian macam-macam,” kata Sharul dengan nada penuh sabar.


Tomok dan Sharul Bergabung di Famili Duo!

Kini, bersama Tomok, Sharul berjuang dalam FD4 untuk meraih gelaran juara dan hadiah tunai RM100,000. Dalam konsert minggu pertama, pasangan ini berjaya memenangi hati juri dengan persembahan hebat mereka menerusi lagu "Aku Penghiburmu" dan "Gerhana". Siapa sangka, mereka membawa pulang RM10,000 sebagai juara minggu pertama!


Pasangan duo lain yang turut bertanding seperti Shiha & Ieda Zikir, Naqiu & Joey Daud, dan ramai lagi, memberikan saingan sengit. Markah pula ditentukan 30% oleh undian peminat, selebihnya oleh juri profesional seperti Datuk Rosyam Nor dan Mas Idayu.


Nak Kenal Sharul Kamal? Jom Sokong di Famili Duo!

Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan Sharul Kamal dan Tomok di Famili Duo! Ini mungkin peluang keemasan untuk anda mengenali Sharul yang selama ini tersembunyi di sebalik wajah yang sering disalah anggap.


Jadi, tunggu apa lagi? Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan mari sokong artis tempatan kita! 😊 #FamiliDuo #SharulKamal #Tomok #HiburanTanahAir #SokongArtisTempatan

Previous Post Next Post

Contact Form